Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نژاد با اشاره به اینکه آیین آغاز این برنامه‌ها از عصر روز سه شنبه و با مراسم تعویض پرچم در صحن امام رضا (ع) حرم بانوی کرامت شروع می‌شود گفت: صبح روز میلاد بانوی کرامت نیز آیین خطبه خوانی در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام مروی برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه شعار امسال برنامه‌های دهه کرامت خدمت کریمانه؛ جهاد عالمانه است گفت: پویش سراسری فدای دخترم از برنامه‌های مهم دیگری است که با هدف تکریم دختران، متناسب با شعار جهاد تبیین اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود نژاد با اشاره به اینکه امسال برای دهه کرامت ۵۰ برنامه آیینی و فرهنگی پیش بینی شده است گفت: همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان در روز ۱۱ خرداد در شبستان امام خمینی (ره) با مشارکت معاون امور بانوان ریاست جمهوری اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی و رییس آیین‌های فاطمی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) از اعزام کاروان شادی و سفیران کریمه به شهرها، استان‌ها و کشور‌های مختلف خبر داد و گفت: در دهه کرامت خادمین آستان مقدس حرم بانوی کرامت با حضور در نقاط مختلف پرچم نورانی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) را به مکان‌های مختلف خواهند برد و مراسم جشن و سرور اهل بیت (ع) در آن مکان‌ها برگزار می‌شود.

محمود نژاد در خصوص برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت گفت: برگزاری محفل شعر فاطمی با مشارکت شعرای آیینی در جوار مقبره پروین اعتصامی اجرایی خواهدشد.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) در خصوص برنامه‌های رسانه‌ای دهه کرامت گفت: برنامه ریزی برای تولید محتوی رسانه‌ای در شبکه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی تدارک دیده شده که همزمان با آغاز این دهه پخش و منتشر خواهند شد.

معاون فرهنگی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) نیز از اجرای برنامه‌های مداحی و سخنرانی با حضور مداحان و سخنرانان به مناسبت این دهه در حرم مطهر خبر داد و گفت: مراسم شب میلاد با حضور حجت الاسلام پناهیان با موضوع جهاد تبیین و مداحی حاج محمود کریی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

او گفت: در این دهه اجرای برنامه‌های سرود و برنامه‌هایی به زبان‌های اردو، عربی و انگلیسی در بخش بین الملل آماده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

حجت الاسلام احمدی در خصوص ساخت سریال زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری سیما فیلم گفت: نگارش و اشکالات فیلمنامه این سریال به پایان رسیده و نظارت محتوایی لازم از یک سال قبل بر روی فیلمنامه اعمال شده است.

او گفت: این سریال به کارگردانی جواد افشار قرار است ابتدا در نسخه اولیه با روش art book ساخته شود و سپس نسخه نهایی ساخته شود.

معاون فرهنگی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: با همکاری عتبه حسینی (ع) تله فیلمی در خصوص حضرت فاطمه معصومه (س) در حال ساخت است و هم اکنون باگذراندن مراحل نگارش فیلمنامه به مراحل ضبط فیلم و تدوین رسیده است.

حجت الاسلام احمدی، جهاد تبیین، توجه به بعد تمدن ساز معارف اهل بیت، توجه عمومی به فرهنگ زیارت، خدمت کریمانه به مردم، و الگو سازی در شادی و نشاط مذهبی را از محور‌های مهم تولید محتوی و برنامه در جشن‌های دهه کرامت عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت حرم حضرت معصومه حرم حضرت فاطمه معصومه حجت الاسلام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده اند.

مشرف ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

کد خبر 6091952 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد