Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران انوشیروان قیطاسی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان  اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوایی جامعه هستند و می توانند در راستای خدمت به مردم بازوان توانمندی برای مسئولان باشند.

وی بیان کرد: انتقادات منصفانه و واقع بینانه را پاسخ مثبت خواهیم داد و از آنها در بهبود ارائه خدمات له مردم استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پروش گچساران تصریح کرد: انتظار می رود رسانه ها از هیچ موضوعی در شهر عبور نکرده و همه چیز را رصد کرده و ایرادات را گوشزد و انتقادات سازنده خود را در راستای خدمت به مردم انجام دهند، اصحاب رسانه به مسائل نگاه کاریکاتوری و خرد نباشد و بلکه واقع بینانه به میتئل نگاه کنند و بیشتر به سمت حل مشکلات رفته و کمتر فضای نقد بدون راهکار گام بردارند.

وی با اشاره به دیده شدن خدمات گفت: باید ضعف ها را دیده و به تبدیل شدن آنها به فرصت قدم بردارید.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی در گچساران برای یک هزار و ۳۲ نفر به بهترین نحو برگزار شد هر چند در هرجا برگزاری اینگونه استخدام ها حاشیه های خود را دارد،

ما سالم ترین آزمون برگزار شد.

قیطاسی بیان کرد: در حال حاضر اولیای بسیاری جهت تخفیف مدارس به ما مراجعه می کنند که در حد توان برای رفع مشکلات آنها اقدام می کنیم.

وی افزود: مدارس سمت و سوی آنها عوض شده و گاه با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند خدمات ارائه نمی دهند، در هر تشکیلاتی تغییرات طبیعی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه این نهاد نباید وارد مسائل جانبی شود ادامه داد: تلاش ما بر این است که تمام این شهر را با یک چشم و نگرش دیده و برای خدمت به مردم تلاش لازم انجام شود و بدور از هرگونه نگاه جناحی به وظایف خود عمل کنند.

قیطاسی اضافه کرد: آموزشگاه سمپاد که نماد آبروی این شهرستان در حیطه آموزش است به زودی از کارکنان ۱۱ شمالی به مکان دیگر منتقل خواهد شد و به جای مدرسه فضیلت مستقر می شود، هنرستان فاطمه زهرا نیز در کوی نفت شرایطی را ایجاد کرده که به دلیل هزینه ایاب و ذهاب، اولیا برای تردد دانش آموزان خود دچارمشکلاتی هستند که به زودی اقداماتی در این خصوص انجام خواهد شد.

وی افزود: در محله سادات دو پروژه در دست اقدام است که تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،طرح شهید سلیمانی در دیل 

امام زاده جعفر و بابا کلان با اختصاص ۳ میلیارد ریال اقدامات زیر ساخت های آنها در دست اقدام است.

مدیر آموزش و‌پرورش گچساران تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازها در کاهش اتفاقات ناگوار بسیار تاثیر گذار است، هر چه استحکام بناها بیشتر باشد امنیت روحی و روانی اولیا و دانش آموزان بیشتر خواهد بود.

قیطاسی با اشاره به ریزش 

دیوار مدرسه نیایش بر اثر خاکبرداری در گذشته بیان کرد: نیاز است شهرداری در راستای ایجاد دیوار در این آموزشگاه اقدامات را انجام دهد، تدوین کتابچه ای توسط آموزش و پرورش از دیگر اقدامات است .

وی گفت: از ۹۰ درصد مدارس بازدید انجام شده و بالای ۹۵ درصد مدارس از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بهره مند هستند ولی براثر آب گچساران بعد از مدتی شوفاژ از کار می افتد، باید شرایط اقلیمی گچساران را در نظر بگیرند.

مدیر آموزش و‌پرورش گچساران ادامه داد: در روستاها در نگهداری این تاسیسات مشکلاتی وجود دارد.

قیطاسی بیان کرد: افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در سال‌جاری به تجهیز سرمایشی و گرمایشی مدارس این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی افزود: در گچساران افزون بر۱۶ پروژه در حوزه نوسازی مدارس با پیشرفت فیزیکی ۱۰ الی۹۰ درصد وجود دارد.

قیطاسی اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات معلمان قرار داریم و در حال حاضر بخشی از ساعات کار اضافه محسوب شده است، برای همکاری معلمان فراخوان داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: کمتر از ۳۰ درصد از دانش آموزان گچساران به رشته های فنی گرایش دارند،۱۲ دانش آموز گچسارنی در رشته پزشکی در سال گذشته قبول شدند. 

وی اظهار کرد: ۷ زمین‌چمن مصنوعی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که ۳ مورد آنها با اعتبارات هر کدام ۱ میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۲۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در گچساران، افزود: یک هزار و ۹۱۸ معلم در این شهرستان وجود دارد که 

دو هزار ۱۱۲ بازنشسته داریم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ مدرسه دو شیفته در گچساران وجود دارد که نیاز به ساخت همین تعداد فضای آموزشی در همان محلات داریم.

وی گفت: در گچساران ۶ مدرسه بالای ۳۰ سال که فرسوده محسوب می‌شوند در گچساران وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد:

بیش از 402 دانش آموز بی سر پرست، یکهزارو 31 دانش آموز بی بضاعت، 417 دانش آموز طلاق و بیش از یکهزار دانش آموز که والدین آنها دارای اعتیاد هستند در مدارس مشغول تحصیل می باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیطاسی خبرگزاري فارس مدير آموزش و پرورش گچساران تجهیزات نشست دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: باید یک کارگروه برای برنامه‌ریزی مقدمات همایش مجمع خیرین صورت گیرد و مسئولیت تمامی افراد مربوطه مشخص شود.  

وی گفت: در این همایش تنها خیرین گذشته حضور نداشته باشند بلکه خیرین جدید نیز دعوت شوند و تعهدات لازم را داشته باشند تا یک تحولی را متفاوت با همایش‌های گذشته، شاهد باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، مطرح کرد: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمی در شأن معلمان، اظهار داشت: هفته معلم زمان خوبی است تا از این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تجلیل شود، امید است مراسمی در شأن معلمان استان با برنامه‌ریزی خوب برگزار و از خانواده شهدای معلم نیز سرکشی و تجلیل شود.

حیدری با تأکید بر انجام جهاد تبیین، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش در این دو سال خدمات خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کند. رتبه‌بندی معلمان، استخدامی‌ها و کمک‌های فرهنگی، اعتباراتی که تخصیص داده شده و توسعه زیرساخت مدارس، ایجاد چمن‌های مصنوعی بسسار در ظرف 2 سال و ... اقدامات خوبی است که همه باید در نشست خبری با رسانه‌ها بیان شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بروشورهای در خصوص اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تهیه و در بین خیرین و افراد ذی نفوذ توزیع شود. امتحانات نهایی فرصتی برای چیدن میوه یک سال تلاش دانش آموزان و والدین آنها است لذا باید اهتمام لازم جهت برگزاری آزمون بدون دغدغه در یک شرایط مناسب را داشت.

وی تصریح کرد: حداقل 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال باید در شهرستان‌ها برگزار شود. باید یک برنامه‌ریزی ویژه در خصوص آموزش و پرورش عشایر داشت تا آموزش کافی و لازم به دانش آموزان داده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است و باید برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشت تا دغدغه‌ای در زمینه کمبود معلم و سرویس مدارس و هر آنچه که مربوط به مدرسه و دانش آموزان است وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است