Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@22:06:56 GMT

پخش مستند نان و هنر از شبکه افق

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۹۵۴

خبرگزاری آریا- مجموعه مستند "نان و هنر" با موضوع معرفی صنایع دستی در شهرهای مختلف ایران در شبکه افق پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، زیبایی در گوشه و کنار کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد و متنوع است. در کنار زیبایی‌های طبیعی، مردم در نواحی مختلف کشور زیبایی را نیز خود خلق می‌کنند که نام صنایع دستی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این زیبایی‌های دست ساز مردم نواحی مختلف کشورمان نیاز به معرفی توسط رسانه دارند و همین علت ساخت مجموعه مستند نان و هنر است. این مجموعه مستند به تهیه کنندگی حمید رضا مومنی و کارگردانی کریم کرمی تولید شده و با موضوع معرفی صنایع دستی و سنتی در شهرهای مختلف ایران، هر بار به بخشی از کشور رفته صنایع دستی آن منطقه را برابر دیدگان مخاطبین مورد بررسی قرار می‌دهد.
علاقمندان به این مجموعه 10 قسمتی می‌توانند آن را شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 و تکرار آن را روز بعد ساعت 10 از شبکه افق به تماشا بنشینند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه افق صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور است و امیدواریم صادرات صنایع‌دستی که امروزه ۴۰۰ میلیون دلار است با یک جهش ۸۰۰ درصدی مواجه شود. - اخبار استانها -

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هر استانی زنجیره ارزش ابلاغی خود را دارد ولی به‌خاطر اینکه "صنایع‌دستی" اقتصاد هویت بنیان است می‌تواند در کنار زنجیره‌های ارزش اقتصادی، ارزش خود را در حوزه مردمی داشته باشد.

وی، صنایع‌دستی را مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور توصیف کرد و افزود: چون کودک و پیر و جوان و افراد دارای معلولیت و زندانیان می‌توانند نیروی کار صنایع‌دستی باشند. اقبال عمومی ما، همراهی تمامی استانداران در راستای تحقق زنجیره ارزش صنایع‌دستی است چرا که استان‌ها به خاطر حفظ هویت بومی خودشان باید صنایع دستی را در رأس امور خود قرار دهند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به موضوع تلاش برای صادرات صنایع‌دستی اشاره و ادامه داد: امیدواریم صادرات صنایع‌دستی در کشور افزایش یابد و میزان ارزآوری که امروزه 400 میلیون دلار است با یک جهش 800 درصدی مواجه شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • سقوط فرش دستباف؛ صادرات به ۴۰ میلیون دلار رسید
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق