Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست تخصصی کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله‌های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، اولین نشست تخصصی کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان «نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی)» در روز دوشنبه 9 خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست کمال اطهاری پژوهشگر توسعه به عنوان سخنران حضور دارد و به مباحثی از جمله نهادسازی، تله توسعه در ایران، تله‌های فضایی فقر، کاستی‌ها و توان‌ها و همچنین الزامات و پیشنهادات موضوع خواهد پرداخت.

همچنین حمید رمضانی عضو هیأت علمی و شورای راهبری کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه در رابطه با این نشست تخصصی بیان داشت: این سلسله نشست‌ها در راستای اجرای برنامه علمی پژوهشی "سکونتگاه‌های غیررسمی" و با هدف ایجاد فضایی برای تبادل نظر و گفتگو پیرامون مسئله اسکان غیررسمی تدارک دیده شده و امید است استمرار آن گامی موثر در اجرای این برنامه علمی پژوهشی باشد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند در زمان برگزاری آن به نشانی http://ac.ihss.ir/ihss196 مراجعه نمایند.

انتهای یام

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی سکونت گاه های غیررسمی تله های فضایی فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر