Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:08:50 GMT

تراکنش‌های مرکز ملی تبادل اطلاعات دوبرابر شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۲۸۱

تراکنش‌های مرکز ملی تبادل اطلاعات دوبرابر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا باقری اصل با اشاره به برگزاری سی و یکمین جلسه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک در توئیتی گفت: تراکنش‌های مرکز ملی تبادل اطلاعات سالانه دوبرابر شده است و امسال پیش بینی می‌شود شمار این تراکنش‌ها به چهار میلیارد برسد.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با اشاره به اقداماتی که در ۸ سال گذشته برای ایجاد مرکز ملی تبادل اطلاعات (NIX) مطابق با تبصره ۲ بند ث ماده ۶۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور و به منظور تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، استعلام‌ها و خدمات الکترونیکی بین نهادی، انجام شده است، گفت: کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی نهادی مهم در حکمرانی داده محسوب می‌شود که با تلاش و مشارکت همکارانم در راستای تسهیل زندگی مردم، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5502083 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات رضا باقری اصل دولت الکترونیک حاکمیت سایبری گوگل روسیه فناوری فضایی تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خدمات رسانی پست اینترنت امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان عیسی زارع پور قانون کشاورزی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم