Web Analytics Made Easy - Statcounter

آی مراد قوچ مرادوف، سرقنسول ترکمنستان در هرات همراه با مولوی گلاب الدین خپلواک، رئیس تربیت بدنی و ورزش این ولایت دیدار کرد.
در این دیدار خپلواک، از همکاری های کشور همسایه و دوست ترکمنستان در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی یادآور شده و اظهار سپاس و امتنان کرد.
خپلواک گفت که با آمدن طالبان، امنیت در سراسر کشور تأمین شده و هرات آماده میزبانی مسابقات ملی و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خپلواک ضمن تشکر وقدردانی از نماینده کشور ترکمنستان که در کنفدراسیون کوروش آسیا که در کشور ازبکستان بر گزار شده بود و رأی مثبت برای برگزاری دور بعدی مسابقات آسیایی کوروش که هرات آن‌را میزبانی خواهد کرد داده بود تشکر کرده گفت: ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات در نظر دارد تا تورنمنت های مسابقاتی را با اشتراک ورزشکاران ترکمنستانی در هرات برگزار کرده تا زمینه هر چه بهتر تجارب ورزشی بین ورزشکاران افغانستان وترکمنستان را فراهم کند.
در ادامه قنسول ترکمنستان گفت: ترکمنستان تمایل دارد تا روی همکاری های فرهنگی و ورزشی برنامه هایی را با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات راه اندازی نماید.

قنسول ترکمنستان گفت در آینده ترکمنستان در نظر دارد تا تورنمنت های را در بخش های مختلف ورزشی در شهر ماری کشور ترکمنستان با اشتراک ورزش کاران از ولایات زون غرب افغانستان برگزار کند.
به همین منظور قرار است به مناسبت روز بین المللی بایسکل برنامه ورزشی مشترک بایسکل رانی با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات و قنسولگری ترکمنستان در هرات برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان ورزش هرات تربیت بدنی و ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات