Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بانوان گفت: بازیکنان جوانانه که در آینده به تیم ملی بزرگسالان ملحق می‌شوند، فرصتی برای پاکسازی مهارت‌هایشان ندارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی والیبال جوانان بانوان خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا که 13 تا 20 تیرماه در قزاقستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بانوان درباره میزان آمادگی بازیکنانش گفت: در روز‌های پایانی اردوی چهارم آماده‌سازی تیم ملی جوانان هستیم و بازیکنان در این مدت علاوه بر تمریناتی که داشتند، به مسابقات جام کروناکیا در کشور ایتالیا اعزام شدند. این رقابت‌ها با توجه به زمان کوتاهی که برای تشکیل تیم داشتیم فرصت مغتنمی بود تا بازیکنان خوبمان را شناسایی کنیم و ریزش‌های لازم را داشته و با ترکیب منسجم تمرینات را ادامه دهیم.
وی افزود: با 15 بازیکن در مسابقات کروناکیا حاضر شدیم، اما با توجه به این که رده سنی جوانان به زیر 20 سال تغییر کرد. هشت بازیکن جدید را به اردو دعوت کردیم و در حال حاضر با 14 بازیکن در اردوی چهارم هستیم.
سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به تمریناتی که پیش از شروع سال 1401 داشته‌اند، افزود: پس از مسابقات سوپر لیگ از اسفندماه اردو‌های تیم آغاز شد که یک اردو پیش از عید و اردوی بعدی متصل به اعزام جام کروناکیا و پس از آن دو اردوی دیگر داشتیم. یک ماه و نیم دیگر فرصت داریم و با توجه به تعداد جلسات باقی مانده هنوز در حال تمرین روی تکنیک‌های بازیکنان هستیم.
وی با تاکید بر این که هدفش آموزش مهارت‌های والیبال سالم به نسل آینده والیبال کشور است، گفت: در تمرینات بیش از هر چیز تاکتیک و استراتژی را به بازیکنان آموزش می‌دهیم. البته درخواست برگزاری چند دیدار تدارکاتی داریم، چون هر چه بازیکنان در مسابقات بیشتری حضور داشته باشند، آماده‌تر راهی مسابقات خواهند شد.
بلوری‌زاده در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان عنوان کرد: یکی از بازیکنان مدافع میانی در تمرین هنگام دفاع دچار آسیب شد، اما خوشبختانه شدید نیست و در اردو تحت درمان و مراقبت قرار گرفته است.
وی با تاکید بر این که حدود 15 سال از راه‌اندازی والیبال بانوان به شکل حرفه‌ای می‌گذرد، تصریح کرد: این مدت زمان برای شکل‌گیری زیرساخت‌ها نیاز بوده و حال وقت بهره برداری است. با حضور مربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان این فرصت فراهم است که همراه با والیبال روز دنیا پیش برویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند