Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:14:20 GMT

تقدیر رییس سازمان خصوصی‌ سازی از سردار آجورلو

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۳۸۶

رییس سازمان خصوصی‌سازی از دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تقدیر کرد

رییس سازمان خصوصی‌سازی از دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تقدیر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، واگذاری ۱۰ درصد از سهام باشگاه استقلال، مصادف با ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و از پانزدهم اسفند سال ۱۴۰۰ به مدت یک ماه با تلاش باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی آغاز شد و این امر با استقبال هواداران بزرگ و عزیز استقلال همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا صبح امروز و در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران، که به همت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی و با حضور دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل، دکتر علی دولتشاهی مشاور اقتصادی و مصطفی احمدی معاون مالی باشگاه استقلال برگزار می‌شد؛ به پاس تلاش‌های باشگاه استقلال در روند خصوصی سازی، حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی سازی از دکتر مصطفی آجورلو تقدیر به عمل آورد.

رویداد بین المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران با حضور سران قوا و مقامات ارشد کشور در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دکتر مصطفی آجورلو سازمان خصوصی سازی رییس سازمان خصوصی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

 بعد از رسانه‌ای شدن برکناری خطیر این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری مدیرعامل استقلال مربوط به تزریق ۵۰ میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است.

ماجرا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده، اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله ۵ هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند.

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو، اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی‌ها فعلا به هیچ گزینه‌ای نرسیده اند.

روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود.

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است.

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه‌هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده، اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه‌ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می‌رود.

منبع: برترین‌ها

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران