Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گردهمایی خیرین انجمن حمایت از زندانیان اراک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از خیرین و فعالان این انجمن قدردانی شد.

۴۷۰ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن هستند که با مشارکت خیرین از کمک‌های مالی و معیشتی و همچنین خدمات آموزشی و فرهنگی به منظور توانمند سازی بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این همایش مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و فرهیختگان جامعه برای جلوگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد.

۴۸ درصد زندانیان با جرائم مرتبط با مواد مخدر دوران محکومیت خود را می‌گذرانند و این در حالی است که بسیاری از سرقت‌ها و جرائم خشن هم به نوعی به مواد مخدر ارتباط دارند که درمان ریشه‌ای معظل مواد مخدر بسیاری از جرائم را کاهش می‌دهد.

مجازات حبس مجازاتی غیر شخصی و غیر فردی است و با اعمال مجازات حبس خانواده زندانی در معرض انبوهی از مشکلات و آسیب‌ها قرار می‌گیرد که حضور و مشارکت خیرین می‌تواند بسیاری از این مشکلات را برای خانواده‌ها و جامعه برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان