Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جبلی یار دیرینه ایرج طهماسب است که سال‌ها با گویندگی شخصیت «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» شناخته می‌شود و بخش مهمی از همه جذابیت‌های عروسکی که سال‌هاست برند تلویزیون است به او تعلق دارد.

غیبت جبلی در مجموعه «مهمونی» به عنوان یار غار ایرج طهماسب در همه این سال‌ها باعث شد شائبه اختلاف میان این دو هنرمند را دامن بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در «مهمونی» در گفتگویی با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش به بخشی از این حاشیه‌ها پاسخ داد و درباره اینکه چرا جای حمید جبلی در این مجموعه خالی‌ست؟ بیان کرد: آقای جبلی و آقای طهماسب از رفقای قدیمی هستند و آقای جبلی هم سر تمرین و هم سر فیلمبرداری ما آمده است.

وی در پاسخ به دلیل غیبت جبلی عنوان کرد: آقای جبلی آنطور که من اطلاع دارم دیگر بنا ندارد کار کند. تحت هیچ عنوان قرار نیست کار کند. حالا نخواسته‌اند علنی این را اعلام کنند اما من از گپ و گفت هایشان متوجه شدم که فعلاً تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و… کار کنند.

توکلی در پاسخ به اینکه اگر فصل جدید «کلاه قرمزی» ساخته شود حمید جبلی خواهد بود یا خیر؟ بیان کرد: طبیعتاً آنچه که من متوجه شدم فعلاً قصد کار کردن ندارند و برای همین دامن زده شد به شایعات و اینکه با آقای طهماسب اختلافات دارند ولی او سر تمرین‌ها و سر صحنه آمده و این تصمیم شخصی‌شان است.

وی در پایان درباره اینکه آیا این تصمیم حمید جبلی ریشه در دلخوری او دارد، گفت: این یک تصمیم کاملاً شخصی است که جبلی در زندگی خود گرفته است. به نظر می‌رسد تصمیم شخصی او این است که یک مدت می‌خواهند کار نکنند و من دلیلش را نمی‌دانم.

کد خبر 5502087 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاه قرمزی ایرج طهماسب حمید جبلی تئاتر ایران فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم کن کارگردان تئاتر عکاسی خانه هنرمندان ایران محمد خزاعی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی حوزه هنری تئاتر شهر درگذشت چهره ها هنرمندان تئاتر حمید جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره تبلیغات انتخاباتی نامزدها برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در رسانه ملی گفت: مناظره‌ها ضبط شده و ان‌شاالله از روزی که تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس شروع شود پخش خواهد شد.

وی افزود: در صدا و سیمای استانی ما و علاوه بر تبلیغات تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای که هر نامزد مثل دوره خواهد داشت، مناظره هم بین نامزدها ان‌شاالله پخش خواهد شد که این روزها در حال ضبط است و فکر می‌کنم تقریباً در تمام مراکز استانی ما دیگر برنامه‌های ضبط مناظره تمام شده باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره نمره این سازمان در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب گفت: نمره قطعاً خیلی بالایی نخواهد بود نه به دلیل اینکه اقدامی نشده اقدامات زیادی شده منتها چون حجم این مسئله و این درگیری به معنی فراگیری موضوع در سطح جامعه مهم است که هم عمق فرهنگی دارد هم عمق تاریخی دارد هم عمق اجتماعی دارد و فراگیری آن بسیار زیاد هست کارهای بسیار بیشتری باید انجام شود. اما قطعاً باید کارهای بیشتری شود و برنامه‌های صدا و سیما هم آماده شده که قابل ارائه است و ان‌شاالله در آینده هم به حجم این برنامه هم به لحاظ کمی و هم کیفی اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه‌های ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی در واقع کنشگری عفیفانه زن مسلمان، ارائه نمونه‌های بسیار موفق کنشگری زنان مسلمان هم در ایران و هم در کشورهای مختلف و اینکه حجاب عاملی برای نقش آفرینی بیشتر زنان در امور اجتماعی است  و مقایسه آنچه که حجاب به عنوان یک امکان به زنان برای نقش آفرینی بیشتر اعطا می‌کند و مقایسه با نقشی که در جوامع غربی برای زن دیده شده و نگاه ابزاری که به زن در این جوامع نمی‌شود و علاوه بر آن ابعاد احکامی و تعبدی حجاب و عفاف هم در برنامه‌های مختلف تهیه شده این روزها در حال پخش است عرض کردم در سطح مطلوب نیست اما داریم تلاش می‌کنیم که انشالله هم کمی و هم کیفی بهبود پیدا کند.

جبلی در مورد وضعیت بسته شدن دفتر صدا و سیما در آذربایجان گفت: اطلاعات به روز ندارم اطلاع دارم از سال‌های پیش با توجه به محدودیت‌هایی که برای صدا و سیما و بقیه نهادهای فرهنگی در جمهوری آذربایجان پیش آمده بود برای دفتر هم صدا و سیما محدودیت‌های پیش آمده بود که جاهای دیگه هم هست اطلاع به روز ندارم اما باید تلاش بکنیم از طریق وزارت محترم امور خارجه که محدودیت برداشته شود.

وی درباره حذف سریال حشاشین از شبکه نمایش خانگی بله ساترا مسئولیت دارد که جلوی هر آنچه که محتوای تحریف شده است و به فهم و درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد، باید تنظیم‌گری و نظارت کند، به نظر ما سریال حشاشین سریالی است که همانطور که ساترا هم در بیانیه‌اش گفت بر اساس واقعیت‌های اتفاق افتاده نیست بلکه بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده به همین خاطر هم ساترا برای پخشش به سکوها تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند.

جبلی در پاسخ به این سوال که تکلیف معاونت سیاسی سازمان به کجا رسیده صاحبی فعالیتش ادامه می‌دهد یا فرد دیگری خواهد آمد، گفت: این به تصمیمات داخلی سازمان مربوط می شود و در حال بررسی هستیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • داداش کلاه یادت نره 
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس