Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:17:37 GMT

شهرداری با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه مقابله کند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۵۸۷

شهرداری با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه مقابله کند

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کرمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد روزافزون شهرنشینی و مهاجرت بی رویه مردم به شهر، اظهار کرد: این مسئله توسعه محدوده شهرها و افزایش قیمت مسکن و زمین و بهره برداری بی رویه و غیراصولی از آن را به دنبال داشته است.

وی افزود: در این میان اراضی کشاورزی در حاشیه شهرها مورد توجه افراد سودجو و فرصت طلب قرار گرفته بنابراین بر اساس قانون شهرداری در کنار سایر وظایف خود وظیفه حراست و حفاظت از اموال و املاک عمومی، فضای سبز و سایر حریم‌های شهر را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا شهرداری کرمانشاه نسبت به برخورد قانونی و قاطع با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز باید اقدام و با رصد مداوم مناطق مختلف شهر به ویژه نواحی در معرض تعرض از ادامه عملیات ساختمانی غیرمجاز جلوگیری کند.

کرمی با تاکید بر اینکه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید با احتیاط صورت گیرد، بیان کرد: با توجه به حساسیت بسیار بالای اجتماعی نسبت به برخورد و درگیری عوامل اجراییات شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز، شهرداری کرمانشاه و سایر شهرستان‌های تابعه باید با بکارگیری عوامل مجرب در اجراییات در خصوص چگونگی مواجهه با وضعیت‌های تنش زا و مدیریت بحران توجیهات و آموزش‌های لازم را ارائه و در صورت مواجهه با موارد چالشی و تنش زا با هماهنگی با مسئولین ذیربط و حضور در محل برای مدیریت میدانی از گسترش دامنه مسأله به تنش و منازعه پیشگیری لازم به عمل آورند.

کد خبر 5502128

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دادستان کرمانشاه شهرام کرمی ساخت و سازهای غیرمجاز ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده اردبیل گرد و خاک احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان