Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش ۱۹.۳۷۴ واحدی به یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام همچنان دست به نقد در حالی سوار بر نمودارهای تکنیکال به دنبال شناسایی روندهای حمایتی نماگرهای بورسی است که خروج پول توسط حقیقی ادامه داشت تا جایی که

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز  با ۱۹ هزار و ۳۷۲ ‌واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۵۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌گران امروز در بازار سهام بیش از ۳ میلیارد و ۳۴ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار را به ارزش ۴۶ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال معامله کردند.

شاخص هم‌وزن با چهار هزار و ۲۵۲ واحد کاهش به ۴۳۲ هزار و ۳۷۲ واحد و شاخص قیمت با ۴ هزار و ۷۴۲ واحد افت به ۲۶۱ ‌هزار و ۸۵۵ واحد رسید و شاخص بازار اول، ۱۹هزار و ۳۶۰ واحد و شاخص بازار دوم ۲۳‌هزار و یک واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در بورس، بیش از ۹ میلیارد و ۳۴ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۶ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال و در ۵۹۷ هزار و ۴۰۵ نوبت معامله شد.

اصلی ترین نمادهای تأثیر گذار بر اُفت امروز شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای "فولاد" با ۱.۶۹۶ واحد، "کچاد" با ۱۳۷۸ واحد و "وامید" با ۱۰۲۵ واحد کاهش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی "بوعلی" با ۳۰۹ واحد، "نوری" با ۲۰۸ واحد و "سآبیک" با ۶۰ واحد افزایش، بالاترین تأثیر مثبت بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۱۳۲ واحد کاهش داشت و به ۲۱ هزار و ۲۶۵ واحد رسید و در این بازار دو میلیارد و ۶۷۷ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۳۹ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۷۳ هزار و ۸۹۲ نوبت بود.

نماد‌های فغدیر، ددانا و وسپهر به ترتیب با ۱۸.۵۳، ۱۰.۶۵ و ۶.۹۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های هرمز، مارون و غضینو به ترتیب با ۱۶.۸۶، ۱۰.۶۵ و ۱۰.۶۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: واحد کاهش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد

در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش ۴۰۰۰ واحدی، در کانال دو میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بدون نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار ریزشی ۴۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. در این میان شاخص کل هم‌وزن با رشد اندک، به ۷۵۰ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ۲۹۵ هزار و ۲۵۹ معامله به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان انجام شد

سه نماد فملی، فولاد و کچاد بیشترین تأثیر را در شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد شستا، ذوب و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادهای بازار بورس بودند.

گفتنی است؛ حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۴۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس رشد ۰.۳۷ درصدی را تجربه کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی ایستاد.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید و پس از آن بیشترین حجم معاملات به گروه فلزات اساسی اختصاص یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد