Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:34:52 GMT

گوشی اوپو A۵۷ ۴G معرفی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۶۹۵

گوشی اوپو A۵۷ ۴G معرفی شد +عکس

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو A۵۷ ۴G با تراشه Helio G۳۵ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع معرفی شد.

به گزارش مشرق، شرکت اوپو به‌تازگی مدل ۴G گوشی هوشمند A۵۷ را به صورت رسمی معرفی کرد. این محصول مانند مدل ۵G از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، اما سرعت شارژ آن از ۱۰ وات به ۳۳ وات ارتقا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی هوشمند ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۶ اینچی HD پلاس است و نرخ نوسازی آن نسبت به مدل ۵G از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز کاهش پیدا کرده است.

گوشی هوشمند اوپو A۵۷ ۴G دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است؛ البته این دستگاه از قابلیت ارتقای رم تا چهار گیگابایت دیگر نیز پشتیبانی می‌کند و به درگاه microSD حداکثر یک ترابایتی نیز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شرکت اوپو می‌توان به حسگر اثرانگشت در لبه کناری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی، دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، گواهی IP۵۴ و گواهی Dirac ۳.۰ اشاره کرد.

گوشی هوشمند اوپو A۵۷ ۴G به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ColorOS ۱۲.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و در دو رنگ مشکی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول با قیمت ۱۶۰ دلار در تایلند به فروش می‌رسد، البته افراد می‌توانند این گوشی را از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین با قیمت معادل ۱۴۵ دلار پیش‌خرید کنند. درحال‌حاضر جزئیاتی در مورد عرضه این محصول در دیگر بازارها ارائه نشده است.

منبع:ایمنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تکنولوژی گوشی هوشمند گوشی موبایل موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار

شمال شرق ایران دارای مناطق متعددی است پارک ملی ساریگل در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی واقع شده است. این منطقه کوهستانی با آب و هوای نسبتا سرد است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و بسیار دیدنی این استان محسوب می‌شود طبیعت زیبا و پوشش گیاهی و جانوری ویژه‌ای دارد به همین دلیل مورد توجه گردشگران است. این منطقه علاوه بر رشد انواع گیاهان، محلی برای رشد قارچ است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از طبیعت این منطقه و قارچ کوهی به نمایش گذاشته است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا