Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:34:12 GMT

کشف ۱۱ هزار بسته ماکارونی احتکار شده در شهرری

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۷۷۷

کشف ۱۱ هزار بسته ماکارونی احتکار شده در شهرری

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع) گزارش هایی مبنی بر احتکار ماکارونی در انباری در محدوده شهر ری را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ پس از هماهنگی های قضائی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید که یک خودروی کامیون در حال بارگیری ماکارانی رویت که در بازدید از خودرو و انبار جمعا بیش از ۱۱هزار بسته ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشفیات بدست آمده در این عملیات بصورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، گفت: اموال کشف شده با دستور قضائی توقیف شد.
سرهنگ جلیلیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهندتا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

زورگیری از متصدی یک واحد صنفی
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که از متصدی یک واحد صنفی زورگیری می کرد خبر داد و گفت: برابر اعلام خبر از مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت  زورگیری در متصدی یک واحد صنفی در خاور شهر تیم عملیات کلانتری این محل به قید فوریت به محل اعزام شدند.
 وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل، سارق را در حال سرقت مشاهده کردند، عنوان کرد: تیم عملیات با اقدام سریع و منسجم سارق قمه بدست را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید متهم دارای سوابق کیفری بوده و به بزه انتسابی معترف و در این خصوص ۲ نفر شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.
 جلیلیان در پایان گفت: پس از اخذ شکایت از مال باختگان و تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی گردید.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری پلیس تهران بزرگ احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری پلیس تهران بزرگ احتکار شهرستان ری پلیس تهران بزرگ احتکار شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات