Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه ساخت اسکلت های فلزی و سایر سازه های ساختمانی فلزی، به دلیل سرعت و کیفیت ساخت بالا تر و همچنین مقرون به صرفه بودن، کاربردهای فراوانی در صنایع ساختمان سازی دارد. شرکت آکام فلز با ارائه خدمات در خصوص ساخت سازه های فلزی صنعتی ساختمان و همچنین طراحی و ساخت سوله ها آماده خدمت رسانی در تمام استان های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آکام فلز با دارا بودن کارخانه اختصاصی تولید سازه، می تواند شریکی مناسب برای شما در جهت کاهش هزینه های ساخت شما باشد.

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

در ساخت سوله ها و ساختمان ها از اسکلت های فلزی استفاده می شود. اجرای سازه های فلزی، در شلوغ ترین و کم حجم ترین نقاط شهر نیز به راحتی امکان پذیر است. از مزایای استفاده از این سازه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· بالا رفتن کیفیت ساختمان

· کمتر شدن پرت مصالح و در نتیجه کاهش هزینه ها

· مقاومت بیشتر ساختمان در برابر زلزله و آتش سوزی

سوله صنعتی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

شنیدن نام سوله همواره ما را به یاد سالن های نگهداری کالا یا سالن های ورزشی می اندازد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این سواله ها کاربرد های فراوانی دارند. از سوله های مدرن امروزی برای تمامی کارخانه ها، سالن های تولید، سالن های سرپوشیده و ... استفاده می شود. اجزای کلی سوله ها شامل پوشش سقف، پوشش دیواره و کف سوله می شود. برای ساخت سوله های مدرن از ساندویچ پانل های پیشرفته استفاده می کنند. این ساندویچ پانل ها سازه های مقاوم و زیبایی هستند و مهمترین مزیت آن ها این است که در صورت خرابی قطعه ای از آن ها، فقط همان قطعه تخریب و تعویض می شود.

انواع سوله

ساخت سوله ها بنا به نیاز به شکل های مختلفی انجام می شود. اصلی ترین شیوه های ساخت سوله عبارتند از:

· سوله تک دهانه به صورت ۸

· سوله دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا ۸۸۸۸

· سوله دو دهانه به صورت ۸۸

· سوله قوسی

· سوله چند ضلعی

مزایای سوله

· دارای استحکام متناسب با نیاز طراحی

· امکان طراحی و اجرای سازه با ابعاد بسیار بزرگ

· فوندانسیون سبک در مقایسه با سازه های دیگر

· ایمنی بالا در برابر عوامل طبیعی همچون زلزله

· دارای انعطاف پذیری زیاد

· توانایی اجرای سازه با اشکال متنوع

· امکان استفاده از مصالح متنوع در ساخت سوله

· هزینه ساخت سوله فلزی و اسکلت فلزی

در ساخت سوله و همچنین اسکلت فلزی مهمترین عامل موثر در هزینه میزان فولاد به کار رفته در پروژه است. بنا به اینکه متراژ و ارتفاع پروژه چه قدر باشد و چه میزان استحکام برای آن مورد نیاز باشد، صخامت ورق ها و همچنین تعداد تیرها و ستون ها تعیین می شود. با محاسبه میزان فولاد مورد نیاز برای انجام پروژه، هزینه نهایی نیز تعیین می شود.

جمع بندی

همه ما به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم پروژه های ساخت و ساز خود را با حداقل هزینه و حداکثر کارایی راه اندازی کنیم. استفاده از اسکلت فلزی می تواند راهی مناسب در جهت انجام سریع و مقرون به صرفه سوله ها و سایر سازه های ساختمانی باشد.

شما عزیزان می توانید برای برآورد هزینه ها و مشاوره ی رایگان در ارتباط با ساخت سوله و اسکلت فلزی، با متخصصان ما در کارخانه ساخت اسکلت فلزی آکام فلز غرب تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴

۰۹۱۲۴۶۲۹۴۴۱

کد خبر 1636048

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ساخت سوله ها اسکلت فلزی سازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟

یکی از مسائلی که مالک و مستاجر بر سر آن اختلاف دارند، هزینه‌های مربوط به ساختمان است. قانون مشاوران املاک کشور به این سوالات پاسخ داده است.

به گزارش روزیاتو، هزینه‌های کلی و تعمیرات اساسی برعهده مالک است؛ مانند خرابی آسانسور. هزینه تعمیرات ترکیدگی لوله یا مشکلاتی از این دست هم باید از سوی مالک پرداخت شود. رنگ‌آمیزی ساختمان از هزینه‌های مربوط به مالک و هزینه‌هایی مانند تعمیر فاضلاب مشاع و پارکینگ نیز از همین سری است.

تمامی هزینه‌های جزئی که پس از اقامت مستاجر به‌ وجود بیاید، برعهده مستاجر است.

تعویض لامپ‌ها نیز از سری هزینه‌هایی است که مستاجران باید پرداخت کنند. تعمیر قفل در به‌ طور اصولی از سوی مستاجر پرداخت می‌شود.

تعمیرات اختیاری واحد از آن سری هزینه‌هایی است که مستاجر و مالک می‌توانند بر سر آن توافق کنند. مستاجر می‌تواند در صورت توافق هزینه‌های مربوط به مالک را بپردازد تا ماه بعد از اجاره کسر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد