Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:14:46 GMT

ایجاد اشتغال با کاشت گل محمدی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۸۸۱

ایجاد اشتغال با کاشت گل محمدی

علی لطیفی، رییس بهزیستی شهرستان ابهر در گف‌وگو با فارس اظهار داشت: این گروه همیار دارای باغ انگور و باغ گیاه بید مشک هستند و بصورت فصلی فعالیت دارند.

رییس بهزیستی شهرستان ابهربا بیان اینکه این گروه همیار هر ساله در فصل بهار گیاه بید مشک برداشت کرده و عرق گیری می‌کنندٰ افزود: این گروه در فصل  پاییز نیز محصول باغ انگور را برداشت می‌کنند و امسال نیز اقدام به کاشت بوته گل محمدی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در راستای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت خدمت گیرندگان در حل مسایل اجتماعی، اقتصادی مربوط به خود و ایجاد زمینه مناسب برای توانمندسازی مادی و معنوی جامعه هدف است.

لطیفی با اشاره به فعالیت دو گروه همیار در این شهرستان یادآور شد: هم‌اینک زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی در قالب گروه‌های همیار در گروه‌های تولیدی پوشاک، عرق گیری و ... مشغول به فعالیت هستند.

رییس بهزیستی شهرستان ابهر با اعلام حمایت بهزیستی ابهر از ۵۴۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش این شهرستان اظهار کرد: ۴۹۸ نفر از این افرد مستمری بگیر و ۵۰ نفر نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بهزیستی گل محمدی گلاب بیدمشک گروه همیار لطیفی استان زنجان خانوار زیر حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت