Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از سفر پرخیر و برکت وزیر راه و شهرسازی و 31 مصوبه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در سفر پر خیر و برکت مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی 31 مصوبه تعیین شد که از مهمترین آنها می توان به تخصیص اعتبار 25 میلیارد تومانی جهت اتمام پروژه های اورژانس اجتماعی قرچک و پاکدشت و مجتمع درمانی زینبیه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در روند اجرایی پروژه های زیرگذر راه آهن محدوده شهرستان قرچک  افزود: 450 هکتار از اراضی ملی پلاک رحمت آباد قرچک جهت شهرک در طرح نهضت ملی مسکن تحویل از اداره منابع طبیعی با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری تخصیص می یابد.
محبت خواه به دستور مهندس قاسمی برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرستان و لوله گذاری توسط وزارت نیرو در این سفر خبر داد و گفت:  ایشان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در این سفر برای ساماندهی تسهیلات جهت واحدهای ساخته شده فاقد متقاضی و پیوستن به طرح نهضت ملی مسکن (پروژه سبحان) دستور ویژه صادر کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به دیگر مصوبات مهم این سفر اشاره کرد و گفت:مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با مشارکت شهرداری قرچک به احداث کمربندی شمالی این شهر به طول 9 کیلومتر اهتمام ورزد.
وی از اتصال محور ورامین – قرچک به محور امام رضا (ع) از کریدورهای روستایی از دیگر مصوبات مهم سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستانهای پاکدشت و قرچک اشاره و تصریح کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز استادیوم ده هزار نفری قرچک، تکمیل پروژه مدرسه 15 کلاسه شهرک نگارستان واقع در محله بافت فرسوده پویینک ،احداث مجتمع آموزشی – فرهنگی توسط وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری ایران) تخصیص 100 دستگاه اتوبوس بابت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قرچک،احداث مرکز جامع سلامت و احداث پایگاه اورژانس در محلات پویینک و فردیس قرچک و همچنین دستور تخصیص واحد مسکونی به خانواده شهید مفقود الاثر علی اصغر فلاح از دیگر مصوبات مهم این سفربود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفر وزیر وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر