Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احد پاریابی، یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: سال گذشته در برگزاری این جشن ها ۲۵ تشکل با ۴۰۰ نیروی فعال با ما همکاری کردند و حدود پنج هزار نفر نیز در این جشن ها حضور داشتند.
وی ادامه داد: شروع این جشن ها از روز ۱۱ خردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) خواهد بود و اختتامیه آن نیز در روز ۲۱ خردادماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: همچنین سال گذشته کاروان زیر سایه خورشید در ۴۰ منطقه محروم استان، ۵۰ روستا و ۳۰ شهر حضور یافتند و برنامه های مرتبط با این ایام در مجموع در ۲۳۵ نقطه استان برگزار شد.
مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز افزود: امسال نیز برگزاری برنامه هایی همچون کاروان عشق، بزم نور، آغوش پدرانه، دستان توانگر ایرانی، تولد دوباره، بزم حجاب فاطمی، رنگین کمان اقوام، گلریزان مهربانی، یادمان رضوی، -طب الرضا (ع)، مشاوره خانواده رضوی، گلباران عشق، آرام جان، فدائیان ولایت، پیام رهایی، یاران آفتاب، میعاد عاشقان، منجیانجان انسانی، دستان شکوفاگر و منادیان سلامت جسمانی در دستور کار قرار دارد.
پاریابی گفت: کاروان های زیر سایه خورشید هر کدام حامل پرچم حرم رضوی (ع) هستند و امسال در استان شاهد حضور ۳۰ نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب ۶ کاروان خواهیم بود که هر کدام برای برگزاری جشن های پیش بینی شده در شهرستان های استان حضور خواهند یافت.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) امام رضا دهه کرامت شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س امام رضا دهه کرامت حرم حضرت معصومه س امام رضا دهه کرامت شیراز فارس جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • بهاران پربارش فارس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون