Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:04:22 GMT

کشف ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۹۵۷

کشف ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود موفق شدند ۱۷ مجرم اقتصادی را در اردیبهشت امسال شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته او ۱۱ نفر از این افراد به جرم احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، یک نفر به جرم فرار مالیاتی و ۵ نفر نیز به جرم اخلال در بازار دستگیر شدندهمچنین در این رابطه به ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی رسیدگی و متهمان پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار میرحیدی ارزش پرونده‌های جرایم اقتصادی کشف شده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی را بالغ بر هزار و ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پلیس تحرکات بازار را به دقت زیر نظر دارد و با مجرمان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۷۳ پرونده قاچاق کالا در اردیبهشت خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه در این ماه هم طبق ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۴ میلیارد ریال است.

او به توقیف ۱۸۱ خودروی حامل کالای قاچاق پرداخت وگفت: در همین رابطه ۲۷۹ نفر که در زمینه قاچاق کالا فعال بودند نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی احتکار کالا جرائم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف