Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@00:32:14 GMT

سرور مجازی کانادا چیست؟ راهنمای خرید VPS کانادا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۹۷۷

سرور مجازی کانادا چیست؟ راهنمای خرید VPS کانادا

برای داشتن سایت اینترنتی، نیاز به یک سرویس میزبانی مناسب داریم. این سرویس میزبانی باید متناسب با حجم مورد نیاز و جامعه کاربران سایت انتخاب شود. منظور از جامعه کاربران، شناسایی افرادی است که قصد استفاده از امکانات و محتوای سایت ما را دارند. مثلاً اگر سایت شما یک صرافی آنلاین بین‌المللی است، باید از یک سرور با دیتا سنتر خارجی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین خدمتی را می‌توان از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ تهیه کرد. سرور مجازی کانادا یا VPS کانادا یکی از سرویس‌های میزبانی مناسب و پرسرعت در این زمینه است.

در این مطلب، ضمن توضیح و معرفی سرویس میزبانی وی پی اس کانادا، و ویژگی‌های آن با راهنمای جامع خرید و انتخاب سرور مجازی کانادا همراه شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

منظور از سرور مجازی کانادا چیست؟

راه‌ اندازی سایت‌های اینترنتی را می‌توان با هاست اشتراکی هم انجام داد. اما به تدریج که تعداد بازدید‌کنندگان و اطلاعات سایت بیشتر می‌شود، چنین تجهیزاتی جوابگو نخواهد بود و باید آن را با سرور‌های اختصاصی جایگزین کنیم. منظور از سرور اختصاصی، یک سری کامپیوتر‌های بزرگ با منابع سخت افزاری شامل هارد، رم و پردازنده است.

این کامپیوتر‌ها همیشه روشن هستند و از آن‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات یک یا چندین سایت مختلف استفاده می‌شود. به محل نگهداری چنین کامپیوتر‌های بزرگی، مرکز داده یا دیتا سنتر می‌ گویند.

این منابع را می‌توان به صورت یکجا و به عنوان سرور اختصاصی برای سایت‌های بزرگ استفاده کرد. اما یک روش دیگر برای استفاده از این منابع، استفاده از مجازی ساز‌ها و تقسیم چنین منابعی به بخش‌های کوچکتر است که به آن سرور مجازی می‌گویند. همچنین برای مشخص شدن موقعیت دیتاسنتر هر سرور مجازی، یک پسوند را به انتهای این نوع از سرویس میزبانی اضافه می‌کنند.

 پس منظور از سرور مجازی کانادا، نوعی میزبانی برای سایت است که سرور‌های اصلی آن در دیتاسنترهای کشور کانادا قرار دارد.

این نوع از سرویس میزبانی، توسط شرکت‌های معتبر در حوزه هاستینگ و با شرایط خاص ارائه می‌شود. سرور پارس، یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه است که چندین پلن مختلف برای سرور مجازی کانادا دارد.

 قیمت هر کدام از این پلن‌ها، بر اساس میزان رم، فضای ذخیره‌ سازی و ترافیک اختصاصی آن‌ها تعیین می‌شود. پس برای خرید چنین سرویسی، نیازی به صرف هزینه مازاد نیست و می‌توان یکی از این پلن‌ها را متناسب با نیاز سایت خود تهیه کرد.

چرا باید از VPS کانادا برای سایت خود استفاده کنیم؟

تحریم شدن ایران از جانب سازمان‌های بین‌المللی، باعث شده تا کاربران ایرانی اجازه فعالیت در برخی سایت‌ های خارجی را نداشته باشند. مثلاً صرافی معتبری مانند بایننس، اجازه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را به کاربران ایرانی نمی‌دهد.

پس یک تریدر ایرانی مجبور است که از آی پی یک کشور دیگر برای معامله ارز‌های دیجیتال استفاده کند. استفاده از فیلترشکن برای چنین کاری منطقی نیست. چون در هر بار استفاده از فیلترشکن، آی پی شما تغییر می‌کند و این موضوع برای صرافی به معنای کلاهبرداری است.

پس برای جلوگیری از مسدود شدن دارایی‌های مالی خود در بازار‌های جهانی، بهتر است که از سرور مجازی کانادا استفاده کنیم.

این سرور یک آی پی اختصاصی کانادا را به شما می‌دهد و تمام فعالیت‌های شما در بازار‌های مالی، به عنوان شهروند کانادا ثبت می‌شود. کاربرد بعدی برای سایت‌هایی با مخاطبان خارجی است که کاربران آن‌ها در کشور‌های آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و کانادا قرار دارند.

پس با خرید سرور مجازی کانادا از سرور پارس، می‌ توان به سرعت لودینگ صفحات برای چنین مخاطبانی کمک کرد. چون منابع سرور مجازی کانادا ارائه شده در این شرکت، از بهترین سخت افزار‌های اینتل و سوپرمیکرو تهیه شده است و سرور اصلی آن در دیتاسنتر OVH واقع در شهر مونترال کانادا قرار دارد. بخشی از امنیت شبکه توسط سرور پارس تأمین می‌شود و خیال کاربر از این بابت راحت است.

ویژگی‌های سرور مجازی کانادا VPS کانادا

اختصاصی بودن این نوع از سرویس میزبانی، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پیکربندی و بهینه‌سازی منابع را بر اساس نیاز خود انجام دهند. چون منابع این سرور‌ها با استفاده از مجازی ساز Xen تقسیم می‌شود و کاربران جهانی می‌توانند آن را مدیریت کنند.

 برای استفاده از منابع سخت‌ افزاری سرور مجازی کانادا در سرور پارس نیز، باید سیستم عامل‌های لینوکس یا ویندوز را نصب کرد.

هزینه استفاده از سرور مجازی کانادا در مقایسه با سرور اختصاصی کمتر است. قیمت چنین سرویسی بستگی به انتخاب مشتری از منابع سخت افزاری درخواستی دارد. البته هزینه خرید چنین سرویسی بیشتر از سرور‌های مجازی داخلی است.

ولی با مقایسه قدرت و سرعت سایت برای کاربران خارجی، این موضوع را می‌توان توجیه‌ پذیر دانست. مزیت دیگری که سرور مجازی وی پی اس کانادا برای کاربران ایرانی دارد، پینگ تایم پایین آن است. منظور از پینگ تایم، زمان ارسال و دریافت اطلاعات از سرور است.

چرا سرورپارس را برای خرید سرور وی پی اس کانادا انتخاب کنیم؟

انتخاب شرکت هاستینگ هم در کیفیت خدمات تاثیر دارد. مثلاً با خرید سرور مجازی کانادا از سرور پارس، می‌توان از یک پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار بود. مشتریان این شرکت حتی در انتخاب کنترل پنل آزاد هستند و اجازه دارند تا یکی از کنترل پنل‌های پلسک، سی پنل و یا دایرکت ادمین را استفاده کنند.

 البته امکان تغییر سیستم عامل و یا بازیابی رمز عبور هم در این سرویس وجود دارد. سرور پارس یکی از با سابقه ترین شرکت های هاستینگ ایران است که سرور اختصاصی و سرور مجازی با کانفیگ های متفاوتی ارائه می دهد. سرور پارس میزبان امن اطلاعات شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید سرور مجازی کانادا سرورپارس با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرور مجازی سایت شهروند سرویس میزبانی سرور اختصاصی برای سایت سرور پارس خرید سرور VPS کانادا سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • حواله علی پی