Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:26:55 GMT

توزیع شکر در خراسان شمالی کند است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۵۰۹۹

توزیع شکر در خراسان شمالی کند است

محمد هندآبادی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم استان در این مرحله از توزیع شکر، عرضه ۶۰۱ تن از این محصول در بازار است اما اکنون روزانه تنها ۱۵ تن بسته بندی و آماده توزیع می شود.

وی افزود: پایین بدون ظرفیت کارخانجات بسته بندی سبب شده تا میزان توزیع شکر در بازار استان قطره چکانی بوده و تناسبی با نیاز بازار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مباشران عمده توزیع کالای اساسی  با کمبود منابع مالی روبه رو بوده و در این زمینه به تامین سرمایه در گردش نیاز دارند. 

توزیع بیش از هزار تن روغن خوراکی در بازار استان

هندآبادی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در خراسان شمالی وجود ندارد افزود: اکنون یکهزار و ۲۰۸ تن روغن خوراکی با قیمت مصوب در بازار استان در حال توزیع است. 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همچنین ۴۰۰ تن برنج تایلندی تامین شده و با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در حال توزیع است.

وی اظهار داشت: ۲۷۵ تن برنج هندی هم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم و ۳۵۷ تن برنج پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در استان در حال توزیع است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۱۰۴ تن گوشت منجمد گوساله هم تامین شده که با قیمت مصوب در حال توزیع است.  

برچسب‌ها بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی روغن خوراکی حال توزیع خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود