Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بخشنده امنیه روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد را از جمله الزام‌ها برای توسعه شهرها دانست و افزود: رویکردی این دوره مدیریت شهری تحقق این مهم در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه فلاسک آسفالت و خودرو آن افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: مخزن دستگاه آسفالت بیش از ۹ تن ظرفیت دارد که برای لکه‌گیری، ترمیم استاندارد آسفالت و قابلیت نگهداری آن به ‌صورت گرم در مدت زمان ۱۰ ساعت را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دورریز آسفالت، افزایش بهره‌وری، کیفیت و سرعت  اجرا، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک حین اجرا، دسترسی به آسفالت گرم، کاهش به‌کارگیری تعداد نیروی انسانی و دستگاه‌های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه را از جمله مزیت‌های دستگاه فلاسک آسفالت بیان کرد.

به گفته وی، نازل‌های دمنده باد و قیر امولسیون، شعله افکن، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرم، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرم و کاتر برش را از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه عنوان کرد.

بخشنده امنیه با اشاره به اینکه دستگاه فلاسک آسفالت بر پایه خواسته‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری خریداری شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان برای لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها آسفالت مدیریت شهری کاشان شهرداری کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت مدیریت شهری کاشان آسفالت مدیریت شهری کاشان شهرداری کاشان دستگاه فلاسک آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند