Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید مظاهری درباره وضعیت این روزهایش به رسانه طرفداری توضیحاتی را ارائه کرده است

متاسفانه 2 پیوند گذشته وحید مظاهری، بازیکن سابق تیم های پرسپولیس، پاس و فولاد فرجامی نداشت و او مجبور شد برای سومین بار پیوند کلیه کند.

به گزارش طرفداری، وحید مظاهری بعد از سومین پیوند کلیه، دوران نقاهت خود را در منزل طی می کند و از کمک دوستانش مثل یحیی گل محمدی و محمد ربیعی تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جویای احوال او شدیم. این گفتگو را بدون کم و کاست می خوانید:

وحید عزیز به سلامتی، امیدوارم حالت زودتر خوب شود.

ممنونم، من در روز هفتم اردیبهشت ماه بستری شدم و نهم هم از سوی دکتر سیم فروش در بیمارستان لبافی نژاد یک جراحی 6-5 ساعتی داشتم و 12 روز هم در بیمارستان بودم و در روز 21 اردیبهشت مرخص شدم، دوره قرنطینه من در منزل هم 20 روزه است و روز 10 خرداد به پایان می رسد.

سه بار پیوند! چرا به سه جراحی رسید؟ نگران شدیم.

راستش بار اول از فردی کلیه دریافت کردم که اطلاع نداشتم سابقه طولانی اعتیار به مواد مخدر دارد، کلیه به ما داد و این کلیه آلوده بود و مجبور به جراحی دوباره شدم. بار دوم در صف مرگ مغزی ها قرار گرفتم و کلیه ای گرفتم که خوب بود و 9-8 سال برایم کار کرد. در دوران کرونا من در یزد بودم ومدتی داروهایم را به درستی استفاده نکردم و همین مساله باعث شد سیستم ایمنی من دچار مشکل شود، یک سال در تهران دیالیز کردم و حالا کلیه سوم را دریافت کرده ام.

ظاهرا می خواستی از دوستانی که برای پیوند سوم کلیه کمک کردند هم تشکر کنی؟

بله از دوستان عزیزی که برای تامین بیش از نیمی از هزینه های دریافت کلیه به من کمک کردند، صمیمانه تشکر می کنم. یحیی گل محمدی، حمید مطهری، خانبان، علی چینی، حسن خان محمدی، محمد ربیعی، علی طوفانیان، مدیریت تیم پیشکسوتان وحدت تهران آقایان عباس بنیان و محمد حسین ضیایی، عزیزانی بودند که من را در این مسیر همراهی کردند و از آنها تشکر می کنم.

بقیه هزینه ها را چطور پوشش دادی؟

در ابتدای بروز مشکلم، اتومبیل خودم را 380 میلیون فروختم که در این مدت قیمتش نزدیک سه برابر شده است. بد نیست از دوستانی که در دوره گذشته پیوند کلیه به من کمک کردند هم یادی کنم، آقایان کریم باقری، جواد نکونام و سعید شیرینی هم در دوره گذشته پیوند کلیه ام به من کمک کردند.

و دست آخر؟

هیچ، حدود 100 میلیون هم بدهکار شدم که بعد از دوره نقاهتم کار می کنم و هزینه ها را پوشش می دهم، جای نگرانی نیست.

برایت آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم هر چه زودتر سلامتی کامل را به دست آورده و در خدمت خانواده و بین دوستانت در جامعه فوتبال باشی.

من هم تشکر می کنم، ضمنا این روزها رسانه طرفداری کولاک کرده است، امیدوارم شما هم رشد و پیشرفت روز افزونی داشته باشید.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیوند کلیه کمک کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟