Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ سارق که با سوراخ کردن خطوط لوله نفت و فرآورده‌های نفتی قصد قاچاق بنزین را داشتند خبر داد.

به گزارش مهر، سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر سارق با سوراخ کردن و تخریب خطوط لوله نفت و فرآورده‌های نفتی قصد قاچاق بنزین به کشورهای همسایه را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار این مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی و اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند، این ۲ نفر به صورت شبانه اقدام به سوراخ کردن و تخریب زیر ساخت‌های حیاتی خط لوله انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی جهت برداشت غیر مجاز بنزین با نصب هات تپ (ایجاد سوراخ روی لوله اصلی و نصب اتصالات و شیر فلکه) کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس متهمان با همکاری مأموران حراست شرکت خطوط لوله مخابرات و نفت ایران دستگیر و آلات و ادوات کشف شده در محل شامل لوله ۶ اینچ و اتصلات و شیرفلکه تعبیه شده روی آن، آچار شلاقی، دریچه فلزی به ابعاد ۷۵*۷۵ جهت مخفی کردن شیرفلکه و استخراج غیر مجاز کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: متهمان طی تحقیقات اذعان داشتند در صورت موفق شدن در سرقت فرآورده‌های نفتی، قصد قاچاق و فروش آن به کشورهای همسایه را داشتند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنزین سرقت قم فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است