Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گفته شاهدان محلی محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت و از اهالی روستای پیمبور کلاردشت در روز‌های تعطیل اقدام به جابجایی گردشگر در جاده جنگلی محلی که مورد توجه مسافران است می‌کند که با ورود یکی از افراد برای مسافرکشی، این موضوع سبب درگیری و ضرب و جرح می‌شود. 

به گفته شاهدان محلی یک زن و شوهر نیز در این مسیر اقدام به جابجایی گردشگران می‌کنند که این مسئله با واکنش محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری خانمی که  با داس از ناحیه سر و دست مصدوم شده بود برای درمان به بیمارستان اعزام می شود.

تحقیقات خبرنگار شهرستان نیز نشان می‌دهد در این دعوا شخص ضارب و پسرش با داس سر و دست این زن و شوهر را مجروح  و آنها را راهی بیمارستان کرده بودند که شخص ضارب با حضور نیروی انتظامی بازداشت و به کلانتری تحویل  شد.

 بنا به اظهارات شخص ضارب این درگیری در اثر اختلافات قدیمی بود که خانواده مضروب با تشکیل پرونده‌های مختلف و همچنین ورود به زمین شخصی وی در صدد بدنام کردن رییس بنیاد شهید کلاردشت هستند که این امر باعث عصبانیت وی شده و این درگیری انجام پذیرفته است.

با وقوع رویداد این مدیرکل بنیاد شهید مازندران نیز به منطقه مراجعه کرده است

برکناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت در پی درگیری با دو شهروند

بر اساس اعلام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان مازندران درگیری رئیس بنیاد شهید کلاردشت با دو نفر از اهالی روستای پیمبور که منجر به ضرب و جرح با داس و زخمی شدن آن‌ها شده بود به دلیل اختلافات شخصی رخ داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بعد از اطلاع از موضوع در محل حاضر و رئیس بنیاد شهید شهرستان کلاردشت را از سمت خود برکنار و نقی محمودی رئیس بنیاد شهید  شهرستان چالوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان کلاردشت معرفی کرد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 40 تن عسل در کلاردشت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،عباس درزی‌نیا، گفت: بیش از 40 تن عسل در زنبورستان‌های این شهرستان تولید شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت افزود: طبق آخرین سرشماری زنبورستان های این شهرستان دارای 184 زنبوردار و 8 هزار و 77 کلنی زنبورعسل است.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر تولید عسل مرغوب، فرآورده های جانبی شامل گرده، موم، بره موم و ژل رویال نیز تولید می شود، گفت: تامین به موقع شکر، تامین داروهای مورد نیاز بیماریهای زنبور و تسهیلات کم بهره از خواسته های زنبورداران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • تولید 40 تن عسل در کلاردشت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود