Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز از پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی تبریز در اشتوتگارت آلمان خبر داد و گفت: بر همین اساس لایحه شهرداری تبریز مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی تبریز در شهر اشتوتگارت تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، یعقوب هوشیار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر مونیخ به تازگی با شهردار اشتوتگارت دیدار کرده و درخواست همکاری داده‌اند و طی آن برگزاری هفته‌های فرهنگی در دو شهر پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیار با بیان اینکه خواهرخواندگی پیش‌نیاز این برنامه است، افزود: اشتوتگارت سومین ایالت بزرگ آلمان است و دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد و شهری صنعتی است.

او خواهرخواندگی را اعتباری برای شهر تبریز در حوزه تبلیغاتی برشمرد و گفت: در دوره جدید مدیریت شهری باید هرچقدر می‌توانیم این برنامه‌ها را توسعه داده و دیپلماسی بین‌المللی را برای معرفی تبریز در دنیا به کار گیریم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع بوده است و به همین دلیل یک فوریت لایحه آن تقدیم شورا شده است.

یک فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی در شهر اشتوتگارت به تصویب رسید و به کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ارجاع داده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز برگزاری هفته شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم