Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تاکید کرد: از جمله امور مسلّم و بدیهی ملی این است که لبنان فقط با اجماع اداره می‌شود نه اکثریت و معادلات ملی داخلی پیچیده‌تر از آن است که هر حزبی برای حذف و به حاشیه راندن احزاب دیگر تلاش کند و نجات کشور فقط با توافق ملی و همکاری میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ قاووق که در یک مراسم ترحیم در حسینیه شهرک «شیحین» در جنوب لبنان سخرانی می‌کرد، افزود: حزب الله پس از انتخابات پارلمان دست به سوی همه مردم مخلص وفادار کشور دراز کرد. در این دوره نمایندگان جدیدی هم هستند که در انتخابات پیروز شدند و به سفارتخانه‌ها وصل نیستند که ما دست خود را بر اساس اجماع و همکاری برای نجات کشور در دست آنها می‌گذاریم. پس از انتخابات ریاست پارلمان تشکیل دولتی که تلاش برای نجات کشور و کاستن از درد و رنج لبنانی‌ها را در اولویت قرار دهد، تکمیل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی هستند که نمی‌خواهند درد و مشکلات لبنانی‌ها را بشوند، بلکه می‌خواهند به خاطر سرمایه گذاری سیاسی به آنها آسیب برسانند. رژیم سعودی نخستین مسئول بهره برداری سیاسی از مصائب لبنانی‌ها است که از تنش آفرینی، رسانه‌ها و سیاستمدارانی که اولویت آنها نجات کشور و کاهش رنج‌های مردم نیست و با توافق مخالفت می‌کنند، حمایت مالی می‌کند.

شیخ قاووق معتقد است که سیاست کنونی عربستان سعودی مانعی واقعی بر سر راه اجماع ملی و تهدیدی مستقیم برای صلح داخلی در لبنان است، زیرا ریاض از تنش آفرینی‌ها و اقدامات تحریک آمیز حمایت می‌کند و پس از انتخابات از مزدوران و دست نشانده‌های خود خواسته است که به تنش آفرینی علیه مقاومت ادامه دهند و با تلاش لبنانی‌ها برای دستیابی به توافق مخالف است. بدتر از آن، سیاست عربستان سعودی برای نزدیکی با اسرائیل است که یک تهدید واقعی برای امنیت در لبنان و فلسطین اشغالی به شمار می‌رود.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: عرب‌های خائن که مسئله فلسطین را رها کردند، شریک جنایات رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هستند. رها کردن فلسطین، عربگرایی جعلی و دروغین آنها را آشکار کرد در حالی که ما نمایندگان اصیل عربگرایی و دفاع از ملت فلسطین و مقاومتی هستیم که دشمن را از تجاوز باز می‌دارد و آن را به علت تعرض به مقدسات مجازات می‌کند.

شیخ نبیل قاووق در پایان گفت: حزب الله امروز و فردا مانند دیروز برای عمل به مسئولیت خود در مسیر دفاع از قدس و مسجد الاقصی به همکاری مستحکم با مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد.

کد خبر 5502225

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ نبیل قاووق حزب الله لبنان عربستان سعودی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه عراق مسجدالاقصی راهپیمایی پرچم ترکیه جنگ اوکراین جو بایدن عادی سازی روابط با اسرائیل حمله روسیه به اوکراین مسکو نجات کشور لبنانی ها حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»

شبکه الجزیره گزارش داد که منطقه «جبل الجرمق» در شمال سرزمین‌های اشغالی که پایگاه استراتژیک میرون نیز در آن واقع شده است، آماج حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه میرون پرتاب شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به جبل الجرمق منتشر کرده‌اند.

پایگاه میرون پیش از این نیز چند بار هدف حملات حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است. در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»