Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌ها، دو بال پرواز ورزش کشور هستند و در خیلی از مسابقات و برنامه‌های مهم، این فدراسیون‌ها بودند که آبروی ورزش را حفظ کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، سیدمحمد پولادگر در دومین روز گردهمایی مدیران کل ادارات ورزش ‌وجوانان سراسر کشور ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه آبادان و آرزوی صبر برای خانواده داغداران این حادثه، گفت: تجربه نشان می‌دهد هر وقت تعامل و همکاری بین ادارات کل و فدراسیون‌ها نباشد، ورزش دچار مشکل می‌شود و همین امر موجب محقق نشدن انتظارات ما از ورزش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از زمان حضورم در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارتخانه، جلسه حکمیت بین ادارات کل استان‌ها و فدراسیون‌ها بیشترین وقت ما را به خود اختصاص داده و این موضع موجب شد تا کمتر در زمینه‌های دیگر بتوانیم فعالیت کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نقش شهرداری‌ها را در توسعه ورزش پررنگ دانست و افزود: ادارات کل استان‌ها باید از ظرفیت ورزش شهرداری‌ها استفاده کنند و با کمک نیروی‌های مسلح و آموزش و پرورش می‌توان خیلی از مشکلات ورزش را حل کرد و ادارات کل استان‌ها کمتر از این ظرفیت‌ها استفاده کرده‌اند.

پولادگر با اشاره به گذشت ۲ ماه از حضورش در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: عهد می‌بندم در باقی ماه‌های خدمت با تمام توان، با کمک روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل استانی پشتوانه خوبی برای تیم و ورزش کشور باشیم و ورزش را به اهداف مد نظر برسانیم تا با کسب بهترین نتایج در تمامی میادین، ورزش در کل دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون های ورزشی ، وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد پولادگر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر قهرمانی و حرفه ای وزارت فدراسیون ها ادارات کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید