Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:23:47 GMT

مسببان حادثه متروپل آبادان مجازات شوند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۵۷۶۰

مسببان حادثه متروپل آبادان مجازات شوند

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به وقوع حادث غمناک آبادان گفت: مسببان حادثه متروپل آبادان مجازات شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مردم مقاوم آبادان اظهار داشت: همه کشور عزادار این واقعه اسفناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه اسفناک همه به‌ویژه مقام معظم رهبری را اندوهناک کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به مقاومت‌های مردم قهرمان خوزستان و آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امید است مردم آبادان در این واقعه اسفناک و مصیبت اندوه‌بار هم صبوری کرده و بر مشکلات همچون دوران دفاع مقدس غلبه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی افزود: البته مسببان این حادثه و کسانی که در ساخت این ساختمان کوتاهی کردند باید حتماً مجازات شوند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان نیز حتماً پیگیر باشند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مسببان اصلی محاکمه و حساب کشی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین بر ضرورت تسریع در عملیات آواربرداری تأکید کرد و گفت: نیاز است تا با فعالیت شدید برداشت آوارها تسریع شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه همه ما در غم از دست دادن هموطنان خونگرم آبادانی و خرمشهری و تمامی مردم استان خوزستان شریک هستیم افزود: این مردم مقاوم شایسته بهترین‌ها بوده و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نامشان در قلب‌ها باقی ماند، اما در این حادثه برخی شیطنت‌های خارجی با اهداف شوم صورت گرفته است‌ که هموطنان حادثه دیده و البته سایر هموطنان نسبت به آن همچون همیشه هوشیار عمل کنند.

وی با بیان اینکه باید از وقوع حوادث اینچنین جلوگیری کرد ضمن همدردی با خانواده‌های حادثه دیدگان افراد جانباخته این حادثه دردناک برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

فعالیت نیروهای تخصصی هلال‌احمر کرمان در حادثه متروپل ادامه دارد

فیلم| موج‌سواری‌ روی موج خون در متروپل/ "تراژدی و بحران" دو استراتژی BBC در آبادان

رئیس سازمان مدیریت بحران:‌ بازار موقت برای کسبه اطراف ساختمان متروپل تشکیل می‌شود

به گزارش تسنیم بر اثر ریزش برج 10 طبقه متروپل آبادان تعدادی از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/363

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است