Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فهرست قیمت برخی از انواع  برنج موجود در بازار به شرح زیر است.

نام کالا  قیمت (تومان) برنج قهوه ای گیلان کشت - ۵۰۰ گرم ۶۱,۰۰۰ برنج هاشمی دودی گیلان کشت - ۵۰۰ گرم ۶۲,۸۰۰ برنج صدری دم سیاه عطری گیلان کشت - ۵۰۰ گرم ۷۳,۵۰۰ برنج صدری دودی گیلان کشت - ۵۰۰ گرم ۸۲,۸۰۰ برنج قهوه ای گیلان کشت - ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ کیلوگرم ۱۷۹,۳۰۰ برنج صدری هاشمی آقاجانیان - ۵ کیلوگرم ۴۷۹,۷۵۰ برنج پردیس - ۱۰ کیلوگرم ۵۶۲,۴۳۰ برنج مجلسی معطر پردیس- ۱۰ کیلوگرم ۶۵۶,۳۳۰ برنج ایرانی فجر ممتاز و معطر ستایش - ۱۰ کیلوگرم ۷۸۰,۰۰۰ برنج شکسته هاشمی عطری گیلان کشت - ۱۰ کیلوگرم ۸۵۵,۰۰۰ برنج هاشمی دودی گیلان کشت - ۱۰ کیلوگرم ۱,۲۰۵,۰۰۰ برنج صدری دم سیاه عطری گیلان کشت - ۱۰ کیلوگرم ۱,۴۱۷,۵۰۰ برنج صدری دودی گیلان کشت - ۱۰ کیلوگرم ۱,۶۰۵,۰۰۰ کد خبر 679848 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار برنج گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار برنج گرانی ۱۰ کیلوگرم برنج صدری کیلوگرم ۱ ۵۰۰ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال

مسیح کشاورز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ و سال گذشته قیمت هرکیلو برنج ایرانی به ۱۵۰ هزارتومان رسید که براین اساس تفاهم نامه ای میان انجمن  و استانداران گیلان و مازندران منعقدشد که با حذف واسطه ها و دلالان، برنج به طور مستقیم خریداری می شود که براین اساس قیمت هرکیلو برنج هاشمی به ۸۰ هزارتومان و ارقام پرمحصول کمتر از این نرخ رسید که همین امر منجر به رونق بازار شد.

به گفته او، سال گذشته با وجود رونق بازار برنج ایرانی، معاون اول رئیس جمهور بعد از دوره ممنوعیت دستور دادند که ثبت سفارش برنج در راستای حمایت از تولید داخل انجام نشود که براین اساس در ۲ ماهه پایانی سال گذشته ثبت سفارش بسته شد.

کشاورز ادامه داد: رونق تولید داخل منجر به عرضه برنج ایرانی در بازار شد به طوریکه دیگر محصولی در انبارها باقی نماند و از طرفی برای ۲ماهه ابتدای امسال تنها ۱۳۰ هزارتن برنج برای واردات ثبت سفارش شده که در نهایت کمبود عرضه منجر به نوسان قیمت در بازار شده است که استمرار این روند، بازار برنج در سال جدید هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایرانی قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی را ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، برنج پرمحصول بر پایه ۸۰ هزارتومان و ارقام برنج هندی و پاکستانی در محدوده ارقام پرمحصول اعلام کرد.

او گفت: با توجه به آنکه حداکثر تولید برنج ایرانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خواهد بود، از این رو برای رسیدن بازار به ثبات انتظار می رود تا قبل از دوره ممنوعیت ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن برنج وارد کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار