Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@05:33:09 GMT

درگیری فلسطینیان و صهیونیست‌ها در مراسم رژه پرچم‌ها + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۰۴۵

درگیری فلسطینیان و صهیونیست‌ها در مراسم رژه پرچم‌ها + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

از شب گذشته، شهر بیت المقدس صحنه درگیری میان صهیونیست ها و فلسطینیان بوده است.

سرویس جهان مشرق _ اوضاع در سرزمین های اشغالی هر لحظه به سمت متشنج شدن پیش می رود و در صورت ادامه اقدامات اهانت آمیز صهیونیست ها، احتمال واکنش جدی سازمان های مقاومت فلسطین وجود دارد. سازمان حماس نیز در رابطه با این تحرکات صهیونیست ها پیام هشدار آمیزی ارسال کرده و اعلام کرده است که این هتک حرمت مسجد الاقصی بی پاسخ نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس شروع حملات موشکی به سرزمین های اشغالی، پدافند هوایی و سامانه گنبد آهنین را در بالا ترین سطح آمادگی خود قرار داده است.

هر ساعت تعداد یهودیانی که در اطراف مسجد الاقصی جمع شده اند، بیشتر می‌شود و درگیری پلیس رژیم با فلسطینیان در نقاط مختلف بیت المقدس و محوطه مسجد الاقصی شدت بیشتری پیدا می‌کند. صهیونیست‌ها با حضور در محوطه مسجد الاقصی و انجام مناسک تلمودی در مسجدالاقصی، باعث خشم بیشتر فلسطینیان شده اند. همچنین مقامات و چهره های مشهور صهیونیستی و خاخام ها با حضور در مسیر رژه پرچم ها، دیگر صهیونیست ها را تشویق به حضور در محل این مراسم ‍‌می‌کنند.

به دنبال بالا گرفتن درگیری ها در بیت المقدس، برخی منابع اعلام کرده‌اند که هیئت حماس که برای مذاکرات در رابطه با وضعیت فعلی در مناطق اشغالی به ویژه قدس با میانجی‌گری مصر در قاهره حاضر شده بود، قاهره را ترک کرده است.

پلیس در سراسر کشور ( سرزمین های اشغالی) اقدام به دستگیری میکند، اتوبوس های حامل جوانان منطقه ام الفهم که در مسیر بیت المقدس بودند، متوقف شدند

تنش و درگیری در مسجد الاقصی: اردن اسرائیل را به شدت محکوم کرد، حماس پیامی تهدیدآمیز ارسال کرد

آریل، خاخام اسرائیل: کسی که میگوید وارد شدن به مسجد الاقصی حرام است، دروغ میگوید

حضور نیروهای پلیس با تعداد زیاد در بخش قدیمی شهر، یهودیان راهپیمایی برای رفتن به مسجد الاقصی را آغاز کردند: سطح آمادگی بالا برای مراسم رژه پرچم ها

اعلامیه برگزاری دور دوم مراسم رژه پرچم ها :

مسجد الاقصی در روز اورشلیم (بیت المقدس)، برای راهپیمایی یهودیان باز خواهد بود

انجام علنی مناسک تلمودی در داخل مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت رژه پرچم ها جنبش حماس رژیم صهیونیستی بیت المقدس قدس اشغالی اسرائیل فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت صهیونیست ها مسجد الاقصی رژه پرچم ها بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود