Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیهٔ گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب در۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر شد و در آن ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، دستاوردهای ۴۰ ساله نظام و چشم‌انداز آینده انقلاب در بخش‌های مختلف از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین شده است.

حجت‌الاسلام سعید جاویدی، روز یکشنبه در مراسم سومین روز خاکسپاری ۲ شهید گمنام روستای "اردیب" این شهرستان افزود: جمهوری اسلامی امانتی است که شهدا با تقدیم خون خود آن را به ما سپرده‌اند و همه ما وظیفه داریم با تمام وجود از این امانت ارزشمند صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی دیگر از امانت‌های شهدا، ولایت فقیه و پشتیبانی از آن است که باید با افزایش بصیرت خود، مراقب فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن در فضای مجازی و رسانه ای باشیم.
امام جمعه خور و بیابانک خاطرنشان کرد: شهدا خدا را در تمام لحظات زندگی باور و به ولی خدا ایمان داشتند که این ۲ ویژگی در سیره شهدا را باید سرلوحه قرار داد.
حجت‌الاسلام جاویدی افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان نیز بیشتر تبیین و بازگو شود.
وی گفت: شهدا برای حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، خاک و ناموس وطن از جان خود گذشتند تا امروز مردم این سرزمین در امنیت کامل زندگی کنند.
وی بیان کرد: ما قدردان شهدا و خانواده‌های آنان هستیم که باعث افتخار و سربلندی نظام اسلامی هستند.
امام جمعه خور و بیابانک افزود: دشمنان نظام با دلسرد کردن مردم از انقلاب و ترور شخصیت‌های مهم، درصدد است تا در تداوم راه انقلاب خلل ایجاد و آن را متوقف کند؛ اما پیروز نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، یکی از این شهدا ۲۱ ساله بوده که در عملیات بدر در سال ۱۳۶۳ در شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر ۲۵ ساله در تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه شربت شهادت نوشیده است.
مراسم تشییع و خاکسپاری این ۲ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در روستای اردیب برگزار شد.
مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

این شهرستان ۱۱۹ شهید، ۱۸۱ جانباز و ۹ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. 

برچسب‌ها خور و بیابانک ایرنا شهدا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک ایرنا شهدا خور و بیابانک ایرنا شهدا اصفهان خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است