Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ۸ نمایش رادیویی، ۲۵ عنوان کتاب، دو نماهنگ با عنوان مادر چشم انتظار و دانش آموز، آغاز تولید مستند داستانی شهید یحیایی و فراخوان جشنواره هنری در مراسمی که در صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد، رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، گفت: دفاع مقدس نجات‌زا و کمال آفرین است که مدرسه بزرگی شد برای نشان دادن شخصیت انسان‌ها، و بستری برای پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: برخی نیز با خلق اثری هنری در منظومه دفاع مقدس ماندگار شده‌اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر هم گفت: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لباس خادمی در حوزه فرهنگ بر تن کرده‌ایم.

سرهنگ علیرضا غریبی عنوان کرد: ما از روحیه فداکاری شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس تاسی گرفته‌ایم و در مسیر خلق آثار هنری گام برداشته‌ایم.

سرپرست صداو سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: دوران دفاع مقدس بارزترین و حساس‌ترین برهه حیات راستین ملت ما است و همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

مهدی حیدری بیان کرد: امیدواریم با ظرفیت هنر، بیشتر به ارزش‌های دفاع مقدس بپردازیم، چون کاری که با هنر پیوند داشته باشد ماندگار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس آثار هنری ادبیات فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند