Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر قم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر سارق با سوراخ کردن و تخریب خطوط لوله نفت و فرآورده های نفتی قصد قاچاق بنزین به کشورهای همسایه را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار این مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند، این 2 نفر به صورت شبانه اقدام به سوراخ کردن و تخریب زیر ساخت های حیاتی خط لوله انتقال نفت و فرآورده های نفتی جهت برداشت غیر مجاز بنزین با نصب هات تپ (ایجاد سوراخ روی لوله اصلی و نصب اتصالات و شیر فلکه) کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس متهمان با همکاری مأموران حراست شرکت خطوط لوله مخابرات و نفت ایران دستگیر و آلات و ادوات کشف شده در محل شامل لوله 6 اینچ و اتصلات و شیرفلکه تعبیه شده روی آن، آچار شلاقی، دریچه فلزی به ابعاد 75*75  جهت مخفی کردن شیرفلکه و استخراج غیر مجاز کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: متهمان طی تحقیقات اذعان داشتند در صورت موفق شدن در سرقت فرآورده های نفتی، قصد قاچاق و فروش آن به کشورهای همسایه را داشتند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدد.

انتهای پیام/ 78032

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت بنزین فرمانده انتظامی قم خطوط لوله نفت فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان