Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ بی‌توجهی مسئولان مجتمع شرکت نفت محمودآباد به دستور مستقیم رئیس‌جمهور برای آزادسازی سواحل در اختیار ارگان‌های دولتی عاملی شد تا استاندار مازندران شخصا برای آزادسازی به مجتمع مراجعه کند و محوطه به شهرداری تحویل داده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، در پی دستور رئیس جمهور در سفر به استان گیلان، دهم بهمن پارسال مبنی بر آزادسازی سواحل از دستگاه‌های دولتی و فرصت 20 روزه برای عقب نشینی حریم 60 متری دریا این طرح سواحل استان مازندران نیز شامل شد و استاندار با حضور میدانی تاکید بر اجرای این طرح داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اجرا طرح تاکنون 90 درصد انجام شد و مابقی طرح مانده که ساحل مجتمع نفت محمودآباد از جمله طرح‌های باقی مانده است که مسئولان این شرکت از واگذاری آن خودداری کردند.

طرحی که در بازدید گذشته استاندار مازندران با رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و نماینده ویژه رییس از ساحل مجتمع نفت تصمیم بر این شد که استخر این مجتمع به جای تخریب واگذاری به بانوان جهت شنا و رستوران آن به منظور استفاده عموم به کار گرفته شود و امروز هشتم خرداد ماه 1401 در دومین بازدید استاندار مازندران از مجتمع نفت و مکان اجرای طرح این امر صورت نگرفت.

در این بازدید استاندار با فنس کشی دور اطراف 25 متری از تحت تصرف درآمده مجتمع روبرو شده که به نوعی تخلف در اجرای طرح پرداختند.

واگذاری 25 متری مجتمع نفت به بخش خصوصی و مردم

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران تاکید بر واگذاری این سواحل به شهرداری محمودآباد و بخش خصوصی شد و خواستار برداشتن و جمع آوری این فنس ها شد.

وی اجرای این طرح را دستور ریاست جمهوری دانست و گفت: در دومین بار از بازدید این مقدار مساحت از شرکت نفت مقرر شده که آماده بهره برداری برای مردم شود.

حسینی پور افزود: در این مکان استخر بزرگ ساخته شده ولی ما برای اینکه این استخر جای مناسبی برای شنای بانوان است تصمیم گرفته شد تا استخر بوده و برای شنای بانوان آماده شود اگرچه هنوز آماده نشده است.

وی ادامه داد: به منظور آماده سازی استخر در بازدید امروز تصمیم بر واگذاری آن به شهرداری محمودآباد شده و هرچه سریعتر این کار صورت بگیرد.

استاندار مازندران با تاکید براینکه تمام تلاش برای بهره‌برداری همه مردم آماده شود، اظهار داشت: رستوران هم در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد تا برای سرویس دهی به مردم انجام شود.

آزادسازی 90 درصد سواحل استان مازندران/ 5.5 درصد دیگر باید آزاد شوددبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: سواحل غرب مازندران در معرض تعرض فرهنگی هنجارشکنان قرار داردزیرساخت‌های فرهنگی تفریحی در سواحل بوشهر توسعه یابد + تصویر بازگشایی درب فنس حصارکشی شده سواحل مجتمع نفت

به گزارش تسنیم، با ورود جدی و میدانی استاندار مازندران درب ورودی این مجتمع با قفل و بست بر روی مردم بسته شده بود، بازگشایی شد و دستور داده شد تا فرماندار و شهردار محمودآباد بر این سواحل نظارت یافته و به موارد مصوب شده بر اجرای طرح آزادسازی سواحل 60 متری توجه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران آزادسازی سواحل مجتمع نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران در باره ضرورت اقتصاد دریاپایه در مازندران، افزود: برای مناطق ویژه اقتصادی این استان یک طرح جامع نیازمند هستیم و برای تحقق آن هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم پیشنهادهایی به هیات دولت ارایه شد و مازندران چون بیشترین سهم را در دریای خزر دارد و با وجود بنادر موجود و همچنین مواردی دیگر که در اقتصاد دریاپایه مطرح است با نخبگان استان جلسه ای برگزار و مقرر شد برای آن یک بسته کامل تهیه بشود، امید که با اجرایی شدن آن بهتر برای توسعه استان مازندران استفاده کنیم.

سه منطقه بندرامیرآباد بهشهر، چپکرود بابلسر و بندر نوشهر با تایید نهایی شورای نگهبان بعنوان مناطق آزاد تجاری مازندران معرفی شدند که می تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این استان را فراهم کند.

مناطق آزاد تجاری با بهره‌گیری از معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، حذف تشریفات دست و پاگیر ارزی و اداری، تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه بیش از پیش استان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

منطقه وِیژه اقتصادی بندر نوشهر با بیش از ۸۰ سال قدمت به گستره ۸۸ هکتار و با دارا بودن ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها و پذیرش کشتی‌های تجاری با ظرفیت بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ تُن برخوردار است.

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ