Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر قم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر سارق با سوراخ کردن و تخریب خطوط لوله نفت و فرآورده های نفتی قصد قاچاق بنزین به کشورهای همسایه را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار این مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند، این 2 نفر به صورت شبانه اقدام به سوراخ کردن و تخریب زیر ساخت های حیاتی خط لوله انتقال نفت و فرآورده های نفتی جهت برداشت غیر مجاز بنزین با نصب هات تپ (ایجاد سوراخ روی لوله اصلی و نصب اتصالات و شیر فلکه) کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس متهمان با همکاری مأموران حراست شرکت خطوط لوله مخابرات و نفت ایران دستگیر و آلات و ادوات کشف شده در محل شامل لوله 6 اینچ و اتصلات و شیرفلکه تعبیه شده روی آن، آچار شلاقی، دریچه فلزی به ابعاد 75*75  جهت مخفی کردن شیرفلکه و استخراج غیر مجاز کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: متهمان طی تحقیقات اذعان داشتند در صورت موفق شدن در سرقت فرآورده های نفتی، قصد قاچاق و فروش آن به کشورهای همسایه را داشتند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: الف

کلیدواژه: فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس