Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:17:16 GMT

گلزنی پرسپولیس در هادی نوروزی تایم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۳۳۳

هر چند ضربه سر نعمتی برابر تیم فوتبال پدیده با برخورد به بدن دفاع پدیده درون دروازه رفت اما به هر حال طبق قانون این گل به نام او نوشته می شود...

علی نعمتی در دقیقه ای که به نام بیست و چهار ابدی پرسپولیس ثبت شده برای سرخپوشان گل زد.

به گزارش طرفداری، مهم ترین وجه گل پرسپولیس در این بازی این بود که گل در ابتدای دقیقه 24 ثبت شد، زمانی که پرسپولیسی ها همواره به یاد کاپیتان فقید خود هادی نوروزی، نامش را با احترام صدا می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی به تیم پدیده در تایم اختصاصی مرحوم هادی نوروزی گل زد که اتفاقا هادی نوروزی آخرین گل خود را قبل از فوت دلخراشش، برابر همین تیم فوتبال پدیده به ثمر رسانده بود.

پرسپولیس برای چهارمین بار در دور برگشت لیگ شاهد گلزنی علی نعمتی با ضربه سر روی ارسال ها از کناره های زمین بودند، در دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر، علی نعمتی به تیم های استقلال، پیکان، سپاهان و پدیده گل زده و بهترین گلزن این تیم در دور برگشت مسابقات بوده است، گلزنی علی نعمتی خاطره گلزنی های متوالی سید جلال حسینی را در خاطر پرسپولیسی ها زنده کرد که در دور رفت لیگ سال قبل، با گل های متوالی خود تبدیل به دومین گلزن برتر پرسپولیس در مقاطعی از فصل شده بود.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هادی نوروزی علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک