Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حکمی از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، سرپرست اداره کل امورمالیاتی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در حکمی از سوی داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، حمیدرضا منتظری به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است. گفتنی است پیش از این کورش بیگدلی از مهرماه 1395 تاکنون به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت بود.

در بخشی از حکم منتظری آمده است:

"امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری و پاک‌دستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همدلی کارکنان توانمند و دلسوز آن اداره کل در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید."

منتظری، سرپرست جدید این اداره کل از نیروهای بومی این استان است که مدیر امور مالیاتی منطقه آزاد کیش و سرپرست معاونت اجرایی بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی استان هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

همچنین از دیگر سوابق وی، مشاور معاونت حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، رییس امور حسابرسی مالیاتی، نماینده سازمان در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و سرپرست مدیریت دادرسی مالیاتی استان است.

توسعه نظام مالیاتی کشور، بهترین فرصت برای رهایی از وابستگی کشور به درآمدهای نفتی

به گزارش تسنیم، امروز در مراسمی از زحمات کورش بیگدلی، مدیرکل سابق امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و حمیدرضا منتظری به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید.

محمد مسیحی، رئیس شورای عالی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم اظهار داشت: توسعه نظام مالیاتی کشور، بهترین فرصت برای رهایی از وابستگی کشور به درآمدهای نفتی با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه این کشور است.

وی با اشاره به اینکه موازنه کمی و کیفی مالیات ستانی با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع ویروس کرونا نیاز است، بیان کرد: این موازنه نیاز است تا هم حق دولت ادا شود و هم شرایط اقتصادی مردم درک شود.

انتصاب و معارفه سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام انجام شدسرپرست اداره کل امور مالیاتی استان لرستان منصوب شدنماینده ولی فقیه در کاشان: دریافت مالیات موجب قوام دولت اسلامی می‌شود

رئیس شورای عالی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مالیات بهترین ابزار تامین مالی دولت‌ها در سطح جهان است، خاطرنشان کرد: سطح تمکین داوطلبانه مودیان به عنوان شاخص کارآمدی نظام مالیاتی باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سازمان امور مالیاتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی