Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ محمدی روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرغداران استان اردبیل افزود: معدوم سازی جوجه یک روزه عملی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی بوده و فرد متخلف تحت پیگرد قانونی

قرار می‌گیرد.

وی با انتقاد از معدوم سازی انبوه جوجه یک روزه در استان اردبیل، انتشار ویدئوی این کار غیرقابل توجیه در فضای مجازی را قبیح‌تر از خود این اقدام دانست و بیان کرد: این عمل خوراکی برای معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران

تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از دستگاه قضائی در سراسر کشور به ویژه از درایت و تیزبینی دادگستری و دادستان استان اردبیل در ورود به موقع به موضوع معدوم سازی انبوه جوجه یک روزه در این استان اظهار کرد: تولیدکنندگان جوجه یکروزه از شتابزدگی در مدیریت تولیدات خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با تدبیر وزیر جهاد کشاورزی، تمهیدات مناسبی برای حمایت از مرغداران سراسر کشور فراهم شده است و مسیر  صادرات جوجه یکروزه نیز هموار شده است.

محمدی همچنین گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران وجود ندارد و هم اکنون تمام نیاز مرغداران از طریق سامانه قابل خرید بوده و محموله خریداری شده از بنادر کشور در حال حمل به سراسر استان‌هاست.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر و مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی مشکل تولیدکنندگان جوجه یک روزه و گوشت مرغ به استان اردبیل سفر کرده و امروز مسائل و مشکلات تولیدات دام و طیور این استان طی جلسه‌ای با حضور فعالان بخش خصوصی و اتحادیه مرغداران و نیز مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بررسی شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل جوجه یکروزه صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل جوجه یکروزه صنعت مرغداری وزارت جهاد کشاورزی استان اردبیل جوجه یک روزه معدوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی