Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه امسال (۱۴۰۱) بیش از ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی فروزنده اظهار کرد: با تلاش وزارت نفت و برخلاف شایعات و گزاره‌های مطرح‌شده در فضای عمومی جامعه، وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در دو ماه نخست امسال افزایش خیره‌کننده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقایسه عملکرد وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی در دو ماه امسال نسبت به پارسال نشان می‌دهد وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: برای نمونه درآمدهای پتروشیمی که به سامانه نیما واریز شده در دو ماه نخست پارسال ۱.۵ میلیارد دلار بود که در دو ماه امسال به ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است.

فروزنده گفت: درآمدهای وصولی بر اساس قانون و مفاد بودجه در اختیار سازمان‌های مسئول برای مصارف گوناگون کشور قرار گرفته است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: وزارت نفت ایران ، صادرات نفت ، درامد نفتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت نفت ایران صادرات نفت درامد نفتی وصول درآمدهای وزارت نفت دو ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا قاضی سعیدی فوق تخصص زیبایی عنوان کرد: هر سال کنگره جراحان ایران در این روزها برگزار می شود که همه جراحان در رشته های مختلف مانند ارتوپدی، اورولوژی، جراحان پلاستیک، جراح اطفال، جراح عروق جراح مغز و اعصاب و در واقع جراحان در همه رشته ها در این کنگره ۵ روزه شرکت می کنند.

وی در خصوص عدم شرکت انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک گفت : امسال بعد از 40 سال اولین باری است که انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جامع جراحان  شرکت نکرده است.

قاضی سعیدی افزود: علت هم این است که هييت مديره انجمن جراحان عمومی یک حرکت غیر حرفه ای انجام داده اند و مسائل چالش برانگیز زیبایی را در برنامه های خود گنجانده اند

او اضافه کرد: انجمن جراحان عمومی مطالب چالش برانگیز زیبایی را در کنگره خود قرار داده اند و ما به اعتراض به این ماجرا بعد از 40 سال اولین سالی است که در کنگره به نشانه اعتراض حضور نداریم.

قاضی سعیدی ادامه داد: چند هفته مذاکرات فشرده نیز با جامعه جراحان و انجمن جراحان عمومی داشته ایم اما متاسفانه نتوانستیم جلوی این انحراف در آموزش را بگیریم و هر استدلالی که کردیم نتوانستیم انها را قانع کنیم . به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این کنگره شرکت نکنیم.
هیچ جراح پلاستیکی در این کنگره شرکت نمی کند.

او توضیح داد که بیانیه ای از سوی جراحان پلاستیک منتشر شده که متن آن بدین شرح زیر است: رسالت اصلی گروههای تخصصی و فوق تخصصی حفظ اصول  استانداردهای علمی و عملی مورد نیاز در جامعه و حفظ جایگاه علمی در کشور است و یکی از نمادهای آشکار این وظیفه ارائه دستاوردها و حفظ جایگاه  ، حضور در کنگره های ملی است که این اتفاق مدیریت و ظرافت های خاص خود را می طلبد.

چند سال است که انجمن جراحان عمومی فراتر از قوانین عمومی و رزیدنتی اموزشی پزشکی به جای پرداختن به مسائل حساس  مهم جراحی کشور که رسالت اصلی انها است وارد بحث فریبنده جراحی زیبایی شده اند و با برگزاری همایش های مختلف زیبایی در شهرستان ها و مراکز استان باعث انحراف این وظیفه علمی خود شده اند و این انحراف بزرگترین گردهمایی علمی جراحان کشور یعنی جامعه جراحان نیز کشانده شده و توسط انجمن جراحان عمومی مسائل چالش برانگیز زیبایی به کنگره امسال اضافه شده است.

پس از اطلاع از عناوین چالش بر انگیز، انجمن جراحان پلاستیک تمام تلاش خود را بری حذف این پنل ها به کار برده است ولی متاسفانه هیات مدیره جراحان عمومی سعی در ادامه اقدام اشتباه خود داشته اند.

به دنبال این مسئله انجمن جراحان پلاستیک جلسه اضطراری کمیته راهبردی را برگزار کرد و به دنبال نظر اکثریت قاطع اعضا به نشانه اعتراض و پرهیز از مشارکت در این اقدام غیر جامع انجمن جراحان زیبایی عليرغم میل ذاتی اقدام به لغو برنامه خود در این کنگره کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴