Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران شهرک نشین صهیونیست از ساعتی پیش به سمت دیوار البراق و محله باب العامود در بخش قدیمی قدس در حال برگزاری راهپیمایی ادعایی خود موسوم به راهپیمایی پرچم هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند، قریب به 25 هزار نفر در حال حاضر در راهپیمایی پرچم در خیابان‌های قدس حضور دارند. ایتمار بن غفیر، عضو افراط گرای صهیونیست هم در این راهپیمایی شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست به سمت شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم فلسطین در خیابان صلاح الدین در قدس اشغالی با گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور حمله کردند.

به گفته منابع فلسطینی تاکنون 24 فلسطینی در این درگیری ها زخمی و شماری هم بازداشت شدند.

از صبح امروز هم بیش از یک هزار شهرک نشین صهیونیست وارد صحن های مسجد الاقصی شده و مشغول انجام آداب تلمودی و اقدامات تحریک آمیز در آنجا شدند.

شیخ عکرمه طبری خطیب مسجد الاقصی در گفت وگو با صوت القدس گجفت: آنچه امروز در مسجد الاقصی اتفاق افتاد از سال 1967 تاکنون بی سابقه بود.

به گزارش صوت القدس فلسطینی‌ها همزمان با تجمع صهیونیست‌ها در محله باب العامود با یک هواپیمای بدون سرنشین پرچم فلسطین را بر فراز این منطقه به اهتزاز درآوردند.

خبرنگار روزنامه عبری «هاآرتص» در این خصوص گزارش داد شهرک نشینان شرکت کننده در راهپیمایی پرچم ها به دلیل برافراشته شدن پرچم فلسطین در باب العامود قدس عصبانی و دیوانه شده اند و به مغازه ها و شهروندان فلسطینی حمله می‌کنند.

شهرک نشینان صهیونیست در حین یورش به منطقه باب العامود قدس با اسپری گاز فللفل به یک بانوی سالخورده فلسطینی هم حمله کردند که منجر به آسیب یک چشم وی و انتقالش به بیمارستان شد.

در همین حال کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی نوار غزه از بیم پاسخ مقاومت در وضعیت آماده باش هستند و از همین حالا شماری از شهرک نشینان از بیم حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سنگرها پناه برده اند.

این کانال اسرائیلی انتظار سناریوهایی از جمله شلیک موشک از مرز شمالی و نوار غزه و وقوع درگیری‌ها را مطرح دانست و گفت: بازوی نظامی حماس در سایه تحولات امروز در سکوت عجیبی به سر می‌برد. وقایعی که امروز صبح در مسجد الاقصی رخ داد و تصاویری که از آنجا به دست آمد، نوید خوبی را نمی‌دهد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم هشدارهای روزهای قبل حماس را بازنشر داد که گفته است هر گزینه‌ای برای مقابله با برگزاری راهپیمایی پرچم روی میز است./فارس

درگیری شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی

منابع محلی فلسطین اعلام کردند که قدس اشغالی و مناطق مختلف کرانه باختری هم اکنون به صحنه درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که جوانان فلسطینی در خیابان‌های قدس اشغالی و همچنین مناطق مختلف کرانه باختری از جمله شهرک بیتا، حواره، بزاریا، اوصرین، اودلا، ورودی شمالی شهر بیره و روستاهای برقه و دیرشرف با اشغالگران اسرائیلی به شدت درگیر شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها در نابلس، 52 نفر از فلسطینیان زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که شمار مجروحان درگیری‌ها در قدس اشغالی تا این لحظه به 40 نفر افزایش یافته است.

منابع محلی فلسطین اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین در جریان درگیری‌ها در ایست بازرسی حواره در مجاورت نابلس، به سمت نظامیان اشغالگر اسرائیلی آتش گشودند.

شهرک نشینیان امروز یکشنبه مصادف با 29 مه، «راهپیمایی پرچم» به سمت شهر قدس اشغالی برگزار کرده‌اند که با واکنش فلسطینیان مواجه شد.

آنها به سرکردگی ایتمار بن غفیر عضو تندروی کنست به محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش بردند. این یورش از دروازه المغاربه مسجدالاقصی و با پشتیبانی نیروهای اسرائیلی صورت گرفته است.

همچنین نظامیان اسرائیلی صبح امروز یکشنبه به محوطه مسجدالاقصی حمله و مصلی القَبلی را محاصره کرده‌اند. از سوی دیگر نمازگزاران فلسطینی نیز با سر دادن شعار الله اکبر سعی کردند مانع ورود آن‌ها به این مکان مقدس شوند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست اهتزاز پرچم فلسطین راهپیمایی پرچم صهیونیست ها راهپیمایی پرچم قدس اشغالی باب العامود مسجد الاقصی درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست