Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی   عصر روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سالن مجلل هتل کوهستان بیرجند برگزار شد.

ریاست این مجمع عمومی را «مهدی تاج» دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال بر عهده داشت و بر صندلی نیابت رئیس مجمع نیز محمداسماعیل افضل‌پور  مدیرکل وقت اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی جلوس کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی که نماینده همه فعالان و اقشار تاثیرگذار و منتفع برای انتخاب سکاندار هیأت فوتبال استان حضور داشتند برسم آن روزگار اصحاب رسانه‌های مکتوب و برخط استان دعوت نبودند و به همین خاطر چندان مستندات قابل اعتنایی در خبرگزاری‌ها پایگاه‌های خبری استان در دسترس نمی‌باشد.

مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ با کاندیداتوری «حسن قهوه‌چی» سکاندار وقت هیات فوتبال بیرجند و «علی عدل» معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک وقت شهرداری بیرجند، ورزشکار و باشگاه‌دار بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

حسن قهوه‌چی از ۲۳ رأی مأخوذه اعضای مجمع با کسب ۱۵ رأی برای ۴ سال سکاندار هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی شد و علیرغم گذشت یک‌سال از تاریخ ریاست‌او!  هنوز بر کرسی مدیریت و برنامه‌ریزی فوتبال خراسان‌جنوبی نشسته است.

آبان‌ماه سال۱۴۰۰ کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال کشورمان روی خروجی سایت فدراسیون خبری را مبنی بر برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت فوتبال خراسان جنوبی قرار داد و نوید ساماندهی و رفع بلاتکلیفی ورزش اول خراسان‌جنوبی را تداعی می‌کرد.

«حسن کامرانی‌فر» دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه‌ای در ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی خبر از اعلام تاریخ برگزاری مجمع  انتخاب رئیس این هیأت را داده! که در این مکاتبه روز دوشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ به‌عنوان تاریخ قطعی برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی مشخص شده‌بود ولی این مجمع هرگز برگزار نشد.

مسائل حاشیه‌ای چند ماهه اخیر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و موضوع برکناری مهدی تاج از سکانداری رشته پرطرفدار‌ مستطیل سبز و رهاورد تغییرات مدیریتی هرم اصلی فوتبال کشور تاکنون نتوانسته است تکلیف برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت خراسان‌جنوبی را مشخص کند.

قریب‌بر ۱۷ ماه است که علیرغم پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی و چشم‌ انتظاری رسانه‌های استان و جامعه پرمخاطب این رشته ورزشی استان تاکنون هیچگونه خبری از برگزاری مجمع و کسب تکلیف سکانداری لرزان فوتبال نشده است.

براسال خبرهای شنیده از منابع مؤثق‌، یکی دیگر از سه نامزد تأیید شده قبلی مجمع عمومی انتخاب  رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی رد صلاحیت شده است و مشخص نیست این مجمع چه زمانی و با چه تعداد کاندیدای‌ سکانداری فوتبال در استان برگزار خواهد شد.

امید است متولیان و دست‌اندرکاران ورزش خراسان‌جنوبی برای یک‌بار هم که شده گردهم‌آمده و چاره‌جویی کنند و تکلیف مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان جنوبی را شفاف‌سازی و مشخص نمایند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی تاج دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال مهدی طارمی سردار آزمون برگزاری مجمع انتخاب فدراسیون فوتبال مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی