Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب گفت: نمایشگاه شهرآفتاب هیچ‌گونه تعهدی کتبی یا شفاهی مبنی بر اجاره چند ساله سالن نمایشگاه شهرآفتاب به برنامه تهمتن ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس تقدسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره اظهارات رضا نصیری، تهیه‌کننده برنامه «تهمتن»، مبنی بر اینکه سالن اجرای مسابقه تهمتن را به مدت یک‌ سال از مجموعه شهرآفتاب اجاره کرده و مدیرعامل وقت قول تمدید سه تا پنج سال را داده بود، عنوان کرد: توافق ادعا شده با مدیرعامل پیشین برای ساخت برنامه تهمتن شفاهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ فردی این توافق را تائید نمی‎کند چراکه هیچ مبنای حقوقی ندارد. برنامه تهمتن هیچ قرارداد رسمی با مدیران پیشین مبنی بر اظهارات ایشان نداشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب ضمن اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتقال کامل تمامی نمایشگاه‌ها به مجموعه شهرآفتاب، گفت: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران موظف هستیم سالن‌های خود را در اختیار نمایشگاه‌ها قرار دهیم نه مجموعه‌هایی که قصد دارند فعالیت‌های نمایشی انجام دهند.

تقدسی‌نژاد درباره اظهارات نصیری مبنی براینکه 20 میلیارد تومان هزینه دکور برنامه شده، بیان کرد: این مبلغ 20 میلیارد تومانی صرفاً یک ادعاست. تجهیزاتی که ما از آنها بازدید کرده‌ایم ارزش این مبلغ را ندارد.

وی درباره جزئیات قرارداد جدید برنامه تهمتن با مجموعه شهرآفتاب، توضیح داد: تهیه‌کننده این برنامه در قرارداد جدیدی که امضا شده، متعهد به تخلیه کامل از سالن نمایشگاهی شده است. البته یک ماه هم به ایشان فرصت داده شده تا با تخلیه و انتقال دکور، تجهیزات آسیبی نبینند و تخریب نشوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب با بیان اینکه ایشان (تهیه‌کننده) 8 ماه بدون قرارداد در مجموعه شهرآفتاب فعالیت کرده است، افزود: زمانی‌که قرارداد ایشان به اتمام رسید به علت اینکه هنوز نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار نشده بود، 8 ماه بدون قرارداد به ایشان کمک کردیم تا فصل نخست فعالیت‌های نمایشی تهمتن به اتمام برسد.

تقدسی‌نژاد درباره پیشنهاد مجموعه شهرآفتاب به تهیه‌کننده برنامه تهمتن، بیان کرد: به ایشان پیشنهاد دادیم یک سازه ویژه فعالیت‌های نمایشی بسازد تا به صورت مشارکتی با هم همکاری کنیم اما تهیه‌کننده مخالف این کار است. سالنی که توسط ایشان اشغال شده یک سالن نمایشگاهی است که بیش از 80 میلیارد تومان ارزش دارد.

وی در ادامه نظر شهردار تهران درباره این قرارداد را اینگونه تشریح کرد: شهردار تهران درخواست دارد ایشان به قرارداد پایبند باشند چراکه مدیر برنامه تهمتن تمامی موارد را پذیرفته و امضا کرده است تا پس از اتمام قرارداد تا پایان تیر 1401 سالن را تخلیه کند و تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه این سالن در اختیار برنامه تهمتن بود، شرکت سایپا امکان حضور در نمایشگاه خودرو را نداشت. یکی از دلایلی که نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار نشد، کمبود فضای نمایشگاهی بود از جمله اینکه این آقا یک سالن را اشغال کرده است.

تقدسی‌نژاد در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: همچنین برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نمی‌توانیم یک سالن را در اختیار برگزارکننده‌ها قرار دهیم چراکه یک سالن را به تنهایی، برنامه تهمتن اشغال کرده است.

گفتنی است رسالت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و تعدد نمایشگاه‌های تعریف شده برای سال ۱۴۰۱، این نمایشگاه نیاز مبرم به استفاده از تمامی سالن‌های خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب برنامه تهمتن بین المللی شهرآفتاب نمایشگاه شهرآفتاب مجموعه شهرآفتاب تقدسی نژاد برنامه تهمتن نمایشگاه ها تهیه کننده یک سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد