Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در پی حاشیه ایجاد شده در کلاردشت، سرپرست جدید بنیاد شهید شهرستان معارفه شد و انتظار می‌رود تا همه مدیران بنیاد جایگاه این دستگاه را حفظ کنند. - اخبار استانها -

سعید کهنسال در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه جمعه حاشیه‌ای در کلاردشت توسط رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایجاد شد، اظهار داشت: در پی برخورد به اهالی یک روستا با داس توسط رئیس سابق بنیاد شهرستان، 2 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتفاق درگیری شخصی بود و متوجه بنیاد شهید نیست، افزود: اما این اتفاق برای جایگاه بنیاد شهید مناسب  نیست و به همین منظور به موضوع کلاردشت ورود کرده و با تغییر تعیین سرپرست جدید اهمیت رعایت جایگاه این نهاد را به همه مدیران مربوطه و میانی تاکید کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از برکناری رئیس بنیاد شهید کلاردشت هم زمان با پایان خدمت وی خبر داد و تصریح کرد: به جای وی نقی محمودی رئیس اداره چالوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست کلاردشت معارفه شد.

درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از یک تن مواد افیونی کشف شدشهادت 2 محیط‌بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجازدرگیری خانوادگی در کمیجان دو کشته و یک مصدوم به جا گذشت/قاتل خودکشی کرد

کهنسال حفظ جایگاه بنیاد شهید را وظیفه همه مدیران این دستگاه دانست و یادآورشد: منتظر تعیین تکلیف پرونده رئیس سابق کلاردشت در محاکم قضایی هستیم و در جایگاه مدیران این نهاد نیست که درگیر محاکم باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید همه مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • تولید 40 تن عسل در کلاردشت
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد