Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت. دیداری که هواداران سرخ از آن استقبال چندانی نکردند. در این دیدار یحیی گل محمدی سیدجلال حسنی و فرشاد فرجی را از لیست تیمش خط زد و تنها امید عالیشاه را از میان بازیکنانی که تنبیه انضباطی شده بودند در لیست بازی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول شهر خودرو از همان ابتدای بازی، نمایش تدافعی‌ای داشت و با دادن مالکیت توپ به پرسپولیس، چشم به استفاده از ضد حملات بود. قعرنشین لیگ بیست و یکم که محکوم به برد در این دیدار است، تا دقیقه ۲۴ دفاع تیمی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و اجازه نداد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

با این حال در دقیقه ۲۴، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست شد تا رامین رضاییان یکی از ارسال‌های گل‌سازش را روی دروازه شهر خودرو انجام دهد تا علی نعمتی، مدافع گل‌زن این روزهای پرسپولیس، ضربه سرش را به سمت دروازه شهر خودرو بزند. البته ضربه نعمتی در میانه راه به مدافع شهر خودرو برخورد کرد و در ادامه بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو در حرکتی عجیب نتوانست مانع از گل‌شدن توپ شود تا گل اول بازی به ثمر برسد. سرخ ها در نیمه اول با همین نتیجه به رختکن رفتند اما در آغاز نیمه دوم بازیکنان شهر خودرو روی یک ضدحمله سریع موفق شدند با ضربه ای زیبا و دقیقه از پشت محوطه جریمه دروازه حامد لک را باز کنند.

اما سرخ ها که در این بازی در فاز هجومی بازی روان و شناوری از خود به اجرا گذاشته بودند تنها چند دقیقه بعد از این گل موفق شدند روی یک حرکت در محوطه جریمه شهر خودرو توسط سیامک نعمتی دوباره دروازه شهر خودرو را باز کنند.

شهر خودرویی ها بعد از این گل در حالی که در آستانه سقوط قرار گرفته بودند حملات زیادی روی دروزاه پرسپولیس انجام دادند که در خطرناک ترین موقعیت شان دو بار ضربه بازیکنان این تیم توسط حامد لک مهار شد تا سرخ ها این بار گل تساوی را دریافت نکنند.

در دقایق پایانی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد که منجر به اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی شهر خودرو شد. اتفاقی که در نهایت با اخراج دو نفر از نیمکت نشان تیم میهمان همراه بود.

در دقایق باقی مانده اما شهر خودرو موق نشد تا تغییری در نتیجه ایجاد کند تا در نهایت این تیم با شکست برابر پرسپولیس سقوطش از لیگ برتر قطعی شود. سرخ ها هم با این ۳ امتیاز و با توجه به شکست سپاهان برابر فولاد با ۵۷ امتیاز به رده دوم جدول رسیدند. این در حالی است که هنوز تکلیف نتیجه دیدار این تیم برابر تراکتور مشخص نیست.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، محمد ابراهیم رضازاده، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده (رئوفی منش، دقیقه ۳۶)، محسن ربیع‌خواه، مسعود زائر کاظمین، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین زاده و محمدرضا فلاحیان.

کد خبر 679865 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس شهر خودرو سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا