Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس علاوه بر مسابقات بین‌المللی می‌تواند مسابقات جهانی این رشته ورزشی را نیز میزبانی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دهلان الحمد القطری عصر امروز در حاشیه مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به مشاهداتی که داشتیم همه امکانات از جمله حمل و نقل و اقامت برای برگزاری مسابقات جهانی در این شهر و این مجموعه ورزشی مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  خاطرنشان کرد: ایران تمایل دارد در ورزش دو و میدانی رشد کند و حرفی برای گفتن داشته باشد و ما هم حمایت می‌کنیم.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) در مشهد آغاز شدداوران خراسان جنوبی در دومین رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) قضاوت می‌کنندحضور ورزشکاران 8 کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)

رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا افزود: برای سنجش سطح مسابقات، عوامل مختلفی از جمله نظرسنجی از ورزشکاران  و خروجی قضاوت‌ها را باید در نظر بگیریم تا درجه مسابقات معلوم شود، امیدواریم در پایان نتیجه خوبی برای ایران رقم بخورد.

گفتنی است از سوی دبیر کل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به خاطر تلاش‌های فدراسیون دو و میدانی ایران، هدیه‌ای به رسم یادبود به رئیس فدراسیون اهدا شد و از سوی آستان قدس رضوی هدیه یادبودی به رئیس کنفدارسیون دومیدانی آسیا اهدا شد.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا میدانی جام امام رضا مسابقات بین المللی بین المللی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم

ویدیویی از نحوه بسته شدن سقف ورزشگاه آتلانتا (مرسدس بنز استادیوم) در کشور آمریکا را مشاهده می کنید. این ورزشگاه یکی از میزبان های رقابت های جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 خواهد بود.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد