Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار، کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار و قرارگاه شهید حاج صادق امانی گیلان با محوریت آرد و نان گفت: نانوایی‌های استان که واجد شرایط هستند، از دوشنبه آینده (۱۶ خرداد ماه) می‌توانند با نصب کارت‌خوان‌های تعریف شده، آماده اجرای طرح هوشمندسازی شوند.

به گفته او، تمامی نانوایی‌های گیلان باید تا پایان خرداد ماه به دستگاه کارتخوان یارانه مجهز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نان تغییری نخواهد داشت

استاندار گیلان گفت: به اندازه کافی گندم و آرد در استان ذخیره‌سازی شده و هیچ تغییری در قیمت نان سنتی اتفاق نمی‌افتد و یارانه ما به التفاوت به نانوایی‌های متصل به سامانه پرداخت خواهد شد.

طرح هوشمندسازی یارانه‌های نان سنتی به دنبال یکسان سازی قیمت آرد اجرا می‌شود و در این مرحله ۱۵ درصد یارانه آرد هر شب بر اساس فروش نان به حساب نانوایان واریز می‌شود.

به گفته آقای عباسی، نانوایی‌های فاقد پروانه و خبازی‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها منقضی شده در این مدت برای تعیین تکلیف پروانه فعالیت خود به اتحادیه‌ها و اصناف مراجعه کنند.

مقدار و زمان پخت نان نباید کاهش یابد

او تأکید کرد: با توجه به عرضه آرد به اندازه کافی، زمان و مقدار پخت نان در شهرستان‌ها به هیچ وجه نباید کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان تنظیم بازار هوشمندسازی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

ولی جهانی افزود: همزمان با نکوداشت کاشف السلطنه در آیینی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در موزه چای لاهیجان  باحضور جمعی از مسئولان و مردم رونمایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان ادامه داد: مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در فهرست میراث ناملموس کشور به شماره ۲۷۶۲به ثبت رسیده است.

جهانی با بیان اینکه چای محصولاستراتژیک  استان است، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت این محصول فوق‌ العاده در گیلان و ایران، سازمانی با عنوان سازمان چای در کشور ایجاد شد که به مرکزیت گیلان و شهر لاهیجان فعالیت دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی