Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:30:54 GMT

مجتمع نفت محمودآباد حریم دریا را آزاد نکرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۶۳۶

مجتمع نفت محمودآباد حریم دریا را آزاد نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود حسینی پور با بیان اینکه مجتمع ساحلی نفت محمودآباد به علت عمل نکردن به تعهداتش در اختیار شهرداری قرار گرفت، افزود: استاندار مازندران: استخر و رستوران شرکت نفت جهت آماده سازی برای استفاده عموم و تبدیل شدن به منطقه گردشگری در اختیار شهرداری قرار گرفته است..

وی با انتقاد از تأخیر شرکت نفت در آماده سازی استخر و رستوران تاکید کرد که محوطه حریم ۶۰ متری ساحل مجتمع نفت و همچنین استخر و رستوران این مکان برای آماده سازی و بهره برداری عمومی با قید فوریت در اختیار شهرداری محمودآباد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همچنین از فنس کشی‌های ساحل نفت نیز انتقاد کرد و گفت: تمامی فنس‌ها باید تخریب شوند تا محوطه رستوران شرکت نفت برای سرویس دهی به گردشگران و بومیان منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 5502364

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران محمود حسینی پور آزادسازی ساحل ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا آلودگی هوا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان شهادت امام صادق ع اردبیل نماهنگ سلام فرمانده احتکار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا