Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@05:02:49 GMT

درویش: حسینی بزرگ و کاپیتان پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۸۱۵

درویش: حسینی بزرگ و کاپیتان پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایطی که برای سیدجلال حسینی به وجود آمده است گفت: او بزرگ و کاپیتان تیم است و مربی روزی تشخیص می‌دهد که بازیکنی در ارنج نباشد.

به گزارش ایران اکونومیست؛ «رضا درویش» یکشنبه شب پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان از موقعیت‌ها استفاده کرده و به نتیجه مدنظر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نتایج دیدارهای امشب، به نایب قهرمانی نزدیک شدیم و به مجموعه تیم تبریک می گویم.

وی در مورد حمایت هواداران گفت: هر توانی داریم برای بهبودی اوضاع پرسپولیس و شادی دل هواداران به کار می گیریم که وظیفه است. از حمایت آنان ممنونم.

درویش بازهم به ادامه همکاری با «یحیی گل‌محمدی» اشاره کرد و افزود: او نه تنها فصل بعد، بلکه یک سال پس از آن هم سرمربی پرسپولیس است.

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر وداع سیدجلال حسینی از پرسپولیس به گوش می‌رسد، توضیح داد: او بزرگ و کاپیتان تیم است. این مسائل در بزرگترین تیم‌های دنیا به وجود می آید. مربی یک روز صلاح می بیند یک بازیکن در ترکیب نباشد. این یک مساله متداول است اما متاسفانه بعضی دوست دارند به این مسائل پروبال بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مذاکره با امید نورافکن و سجاد شهباززاده اظهار داشت: همه اینها شایعه است.

پرسپولیس در دیدار مقابل شهرخودرو به برتری دو بر یک رسید و ۵۷ امتیازی شد و با توجه به شکست سپاهان به رده دوم جدول بازگشت. شهر خودرو نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند و سقوط کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سجاد شهباززاده ، باشگاه پرسپولیس ، رضا درویش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس رضا درویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده