Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار صحبت هایی را عنوان کرده است

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی تیمش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار درباره دلیل حضور خود در ورزشگاه دستگردی برای تماشای بازی هوادار و گل گهر، اظهار داشت: 

ذوب آهن به دلیل تغییر زمان باز‌ی‌ها، 3-2 روز استراحت داشت و فرصتی بود به ورزشگاه بیایم و بازی گل گهر را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته آینده با این تیم خوب بازی داریم. از نزدیک دیدن خیلی با دیدن فیلم بازی‌ها فرق می‌کند زیرا مسلط تر هستیم و تمام فواصل یک تیم را می‌توانیم در نظر بگیریم. گفتم از فرصت استراحت تیم خود استفاده کنم و برای تماشای بازی گل گهر به ورزشگاه بیایم.

وی درمورد کیفیت لیگ برتر در این فصل، پاسخ داد:

کیفیت لیگ بد نبود. هرچند اتفاقات ناخوشایندی هم این اواخر افتاد و تغییرات به وجود آمد. به خاطر ریزگردها بازی‌ها به تعویق افتاد که خوب نبود. ضمن اینکه حواشی به وجود آمد. بحث همزمانی مسابقات هم برای تیم های در حال سقوط و تیم‌هایی که دنبال سهمیه هستند خیلی مهم است اما به مسئولان خسته نباشید می‌گویم زیرا چاره‌ای نبود. با اتفاقات پیش آمده نمی‌شد چاره ای اندیشید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره لغو بازی تیم ملی کشورمان و کانادا، گفت:

اینکه یک کشور به همین راحتی بازی دوستانه را لغو می‌کند، ضعف بزرگی است که به فدراسیون ما بازمی‌گردد. باید جوری قرارداد را تنظیم کنیم و قرارداد جوری امضاء شود که طرف مقابل چنین جرأتی نداشته باشد. فوتبال از سیاست جدا است و باید اکنون پیگیر حقوق خود باشیم. باید فکر و کاری کنیم تا کشورهای دیگر چنین کاری با ما نکنند.

تارتار درخصوص اینکه قرار است ذوب آهن فصل آینده تیم پرستاره ای ببندد و برای کسب رتبه‌های بالای جدول تلاش کند، توضیح داد:

فردا جلسه ای با هیات مدیره داریم که اهداف باشگاه در آن مشخص می‌شود. بودجه ما محدود است و انتظارات نباید خیلی بالا باشد. برای موفقیت ذوب آهن با تمام وجود تلاش می‌کنیم و این قول را به هواداران می‌دهیم که شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش کنیم اما بودجه ما با تیم‌های صنعتی دیگر قابل قیاس نیست. ما هم صنعتی هستیم اما بودجه مان از تیم‌های دیگر خیلی کمتر است.

وی درباره نرخ‌هایی که برخی تیم‌ها برای جذب بازیکنان مطرح کرده‌اند و همچنین رایزنی برخی باشگاه ها قبل از اتمام فصل با بازیکنان تیم‌های دیگر، عنوان کرد:

طبیعی به این مسائل نگاه می‌کنم. این کار طبیعی است. هر تیمی می‌تواند این کار را بکند و صد در صد به بازیکنان ما هم زنگ زده‌اند. بارها با بازیکنانم صحبت کرده‌ و گفته‌ام در پایان فصل می توانند بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرند اما اکنون باید روی تیم خودشان تمرکز کنند. زیرا از این باشگاه حق و حقوق می‌گیرند و این پول را در زندگی شان می‌برند. هرکسی هم بخواهد در پایان فصل کم کاری کند، تاوان پس می‌دهد.

سرمربی ذوب آهن افزود:

بازیکنان باید تا پایان فصل با تمام وجود کارشان را انجام بدهند اما حق شان برای آینده خود در آن زمان با تیم‌های بهتر صحبت کنند.. بحث زندگی شان است و می‌توانند پول بیشتری را درخواست کنند. برخی تیم‌ها این توانایی را دارند که پول‌های بسیار زیادی را به بازیکنان باکیفیت پیشنهاد بدهند اما ما نمی‌توانیم این کار را بکنیم. در حد توان خود سعی داریم بازیکنان باکیفیتی را  جذب کنیم.

تارتار درباره احتمال حضور محمد خدا بنده لو در پرسپولیس، گفت:

محمد بازیکن آینده داری است. در این دو سالی که در پیکان و ذوب آهن با ما بوده است، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. امیدوارم هر جا می‌رود، بتواند این روند را ادامه بدهد. انتخابی داشته باشد که به فوتبالش صدمه نزد. حتی می‌تواند خیلی زود ترانسفر شود. از لحاظ سن و سال هم شرایط خوبی دارد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. مشاورانی دارد و خیلی مواقع با خودم هم مشورت می‌کند.همه تیم‌های مطرح لیگ محمد را می‌خواهند و این نشان می‌دهد کیفیت خوبی دارد.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!